Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) nogal een sloompie kan zijn, ga ik aankomende wedstrijd ook met kleine knopspoortjes rijden. ik vond niet dat erg is, als je paard er beter van gaat lopen? het ene paard heeft het gewoon meer nodig dan de andere.
hij is dus best lui, en ik ben bang dat dat niet goed gaat komen
.
)
van mij wel eens prikken
(verwarrend stuk maar waar
)
Amanda schreef:paarden die een "olifantenhuid" hebben. En echt sloom zijn.

, dus met kuit ipv hak... Maar met een wedstrijd wil ik er nog weleens een klein spoortje opdoen. Het ligt altijd aan wat ik wil gaan doen met Jurga, of ik er evt. een spoortje bij pak of niet.
paardje schreef:ik was laatst op wedstrijd zag ik toch een ...dikke.....vrouw op haar paard. ze startte Z1, maar als haar paard een zijsprongetje maakte, viel ze er al bijna af. in beide handen een zweep en heele scherpe wielen! in de Z moet je paard toch wel aan het been staan??????
Lieke"]
[quote="paardje schreef:ik was laatst op wedstrijd zag ik toch een ...dikke.....vrouw op haar paard. ze startte Z1, maar als haar paard een zijsprongetje maakte, viel ze er al bijna af. in beide handen een zweep en heele scherpe wielen! in de Z moet je paard toch wel aan het been staan??????

paardje schreef:ik was laatst op wedstrijd zag ik toch een ...dikke.....vrouw op haar paard. ze startte Z1, maar als haar paard een zijsprongetje maakte, viel ze er al bijna af. in beide handen een zweep en heele scherpe wielen! in de Z moet je paard toch wel aan het been staan??????