Sinds gisteren is Japik officieël van mij!!!

Ik ben zóó blij!!!!!
En er is nog meer nieuws.....Vanaf 1 januari 2002 gaan wij (de buren en ik) officieël van start met het opzetten van een stoeterij!
Het is een heel lang verhaal om nu allemaal neer te moeten tikken, maar de onderhandelingen zijn rond, ik heb me ingekocht bij hun, doe nu met alles 50-50 mee, behalve Japik, die is helemaal van mij.
In febr is er een grote veiling van friese paarden, daar willen we sowieso 1 maar waarschijnlijk 2 merries aankopen en daarmee willen we het op gaan bouwen.
Er blijven 2 of 3 kwpn'rs op stal, die worden door een meisje dat al in dienst is gereden en op wedstrijden uitgebracht, en die zijn dus ook eigenlijk puur voor de handel.
Het is nog vrij ingewikkelt allemaal, we zijn vreselijk druk met alle voorbereidingen, hebben veel afspraken met mensen die veel met friesen doen om zoveel mogelijk info te krijgen, donderdag een afspraak met iemand van het stamboek, het is vreselijk druk nu, maar zo leuk en spannend!
Maar zoiets simpels als een mooie passende stalnaam hebben we nog niets eens, dus we zijn druk aan het brainstormen!
Af en toe heb ik echt het gevoel dat ik mezelf even moet knijpen omdat het bijna niet te geloven is allemaal!