Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Vraeghoeve schreef:Ben het met cassidy volledig eens!
.....ik niet.....wacht eerst de demo/show af en geef dan mijn mening maar wat ik tot nu toe gezien heb van MR, heeft mij alleen maar enthousiast gemaakt dus ik denk dat die demo/show daar geen afbreuk aan zal doen. 

Cassidy schreef:Bedoel je mij? Jawel, ik heb meerder shows van hem en ook een show van Kelly gezien. Tijdens de show zul je weinig vinden waar je op of aanmerkingen op kunt maken. Laten we stellen dat je het een en ander moet laten bezinken, er over na moet denken en dan je oordeel vellen. En dan het liefst nog meer dingen van en over hem lezen om je een compleet plaatje te kunnen vormen. Doe je dat niet of kijk je niet kritisch naar hem, is het makkelijk zeer gecharmeerd te raken van de man en zijn methode.
maar Vraeghoeve (die had ik immers ook gequoted)
)

annemariev schreef:Zoals ik al eerder in topics geschreven heb, ben ik blij dat hij komt. Heel veel verschillende mensen werken met paarden en hebben een prima resultaat. Ik ga zelf dan ook naar veel verschillende trainers. ik heb het geluk gehad een periode bij Monty Roberst op zijn ranch te kunnen verblijven en met hem samen te werken. Het was echt super. Ik denk dat je daar pas echt ziet wat hij kan en heb ik hem ook in zijn prive kunnen ervaren. geweldig om zijn respect naar mens en dier van dichtbij mee te mogen maken.
De shows zijn informatief en onderhoudend en natuurlijk moet je altijd voor jezelf uitmaken of dit is wat bij jou past. Maar dat is zo voor alles, denk ik!
.....hoe krijg je zoiets voorelkaar? 
Cassidy schreef:

annemariev schreef:De extra band is alleen bedoeld voor de training van je paard. De vergelijking gaat dus niet op omdat het verder een gewoon halster is.