aangezien veronica 3 dagen niet kon komen moest rascal toch beweging krijgen, en tja om er nu zelf op te stappen
dus ik vroeg emmely, die wou wel rijden dus rascal en magned opgezadeld. naar hun bak toegelopen (moesten even een stukje langs de weg)
en erop. en gaan stappen maar
nog geen rondje verder, ploft meneer neer en begint als een idioot te rollen (en dan ook gewoon niet voorzichtig
maar gewoon alsof hij op de wei stond) dus emmely kon er gelukkig nog net af komen zonder eronder te raken.
rascal op zn flikker gegeven en nog een poging
ging een tijdje goed, tot hij op een gegeven moment weer door zn benen zakt
toen was het klaar ook. op het gebrul en tikken die hij kreeg op het moment dat hij wou gaan liggen reageerde hij niet en ging gewoon onverstoorbaar door.
toen heeft emmely hem samen met haar moeder naar stal gebracht. omdat rijden zo ook niet gaat en zeker ook niet veilig is.
ik denk toch dat rascal een echte buitenrij pony is.
soms zou je shetlanders toch wel achter het behang willen plakken
maar meestal zijn ze toch ook wel weer lief.
..
Op vakantie ook eens met een shetje gaan buitenrijden ik! Heel leuk
toen moesten we door een riviertje
Ging mijn berijdpony zich ff rollen hoor
Gelukkig zat ik erop zonder zadel! Maar ik wou afspringen maar ik landde meer naar de oever toe op grote losse stenen. Daar waar we reden waren gewone steentjes! Ben toen toch even kwaad geworden :S Maar daarna was ze ooooo zooooo braaf
. Dennis lag van de week zelfs op de drempel van de stal, een 5cm hoog randje! Vind hij lekker liggen ofzo 
Die hebben een beetje rare acties. Die van ons wilde ook bijna ging rollen omdat hij een ander paard zag rollen! 

en dat terwijl ik zo'n 10 meer van hem af fietste
dus tsja ik geef je gelijk soms moet je ze echt 8er het behang plakken