Grappig is dat Ik rijd alweer 7 jaar bij die fokker eerst 5 jaar de merrie Floortje die ik alles heb geleerd en daarna m'n eigen schattie
wat gaat de tijd hard! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
....

)
), twee privélessen voor mij.
(pony's hadden ze daar niet), ik kletste de instructeur (Anton Verberne, naar wie Toon vernoemd is) de oren van zijn hoofd. Een week later volgde les twee, nu in de buitenbak. Ging allemaal geweldig en ik heb er ook nog foto's van (als ik ooit een scanner heb, plaats ik ze).
Zie hier:
Ik wilde PERSE (!) alleen hihi

Citaat:Op 2001-04-11 14:44, schreef Riëtte:
Mijn eerste rijles weet ik niet zo goed meer, het was een proefles. Het moet ergens in november 1986 (ik was 12) zijn geweest. Met Sinterklaas dat jaar kreeg ik namelijk een cap (he, wat moet je daar nu mee, 'k heb toch geen les?) en een 10-rittenkaart.
*grijnz* sorry kan het niet laten!! }> 
. In oktober ben ik weer begonnen op de manege de boshoeve.Daar heb ik 4 jaar gereden, toen mocht ik een fjord *inrijden* die was al zadelmak, de rest moest ze nog leren.Daarna mocht ik vandezelfde eigenaars een Z-drs paard rijden dat met pensioen was. Toen ben ik daar meegestopt , mocht ik een25 jaar oude blinde pony verzorgen.Maar daar kon ik niks mee ( wou wedstrijden rijden).toen heb ik 3 maanden niet gereden, en toen kreeg ik mijn nu huidige pony die ik einde deze maand 2 jaar heb. woww.. hihi best veel gedaan
ik rij dus bijna 10 jaar...iets minder...
En nu 18 jaar later rij ik ng steeds. Ik ben een half jaartje gestopt toen ik een half jaar reed want toen was mijn vader verongelukt en werd ik heel bang. Maar toen miste ik het rijden toch en ben ik weer begonnen op een adnere manege waar ze wat makkere pony's hadden (op de manege waar ik begon hadden ze geen echte kinderpony's dus iklag er noag eens naast). Toen kochten ze op de oude manege er wat pony's bij en ben ik daar weer naar terug gegaa. Toen hadden ze daar Bambi en dat was mijn favoriet. Want ze galopeerde zo lekker hard
Nu is ze met pensioen en staat ze op een stal waar ze veel in de wei staat en af en toe nog met wat kleine kindertjes rondstapt.