Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Je hebt de verantwoordelijkheid er zo goed mogelijk voor te zorgen. Mijn paard staat allen zomers buiten (heb geen winterweide) en dan in eigen landje, na een aantal serieuze ongelukken tussen de sportpaarden. De lol is er snel af hoor als je meerdere malen met je dier naar de kliniek moet racen. De meeste ongelukken schijnen ook nog in het land te gebeuren. Ik doe er alles aan om mijn paard gelukkig te krijgen en houden, maar hij moet wel doen wat ik wil. Ik werk 50 uur per week voor ons samen, hij werkt 1.5 uur per dag voor zijn vreten. Lijkt me geen al te oneerlijke verdeling
iedereen is anders en heeft andere meningen maar ik denk dat iedereen het beste voor zijn paard wil en zal doen. Of hij nu 24 uur of 2 uur op stal staat zolang hij maar een gezonde en vrolijke indruk maakt
.
Citaat:Op 2001-12-06 09:29, schreef Desiree:
Een hoop geld betalen en vervolgens niet kunnen sporten is heel zuur en eigenlijk niet te doen. In principe hoort een paard niet de hele dag op stal te zijn, maar ik kan inkomen dat een brokkenpiloot die zijn eigenaar geregeld op kosten jaagt (ik heb kort geleden nog ergens hier gelezen dat iemand hier behoorlijk frustie was geworden omdat haar paard haar zo op kosten joeg en zij nauwelijks ooit kon rijden, ik geloof dat Fitz het was, maar ik weet het niet zeker) voortaan op stal gehouden wordt.
, dat moet je toch opgevallen zijn.
voor Fitz te willen hem in de wei gezet. Een koppeltje van 8 dus niet te gek groot. Fitz wilde echter de 2 merries die erbij liepen veroveren en dat pikten die andere paarden niet. Gevolg: hij werd steeds op zijn nummer gezet dmv bijten en trappen. Een grote bobbel in zijn hals zit er trouwens nu nog steeds. Citaat:Op 2001-12-06 11:43, schreef Zwelgje:
Tja, wat is goed???
. 

)Citaat:Op 2001-12-06 10:06, schreef Shaienne:
En ik kan het me ook niet voorstellen dat bijv. Honey niet graag buiten staat in de kou en regen.