Nooit meer Wendy..... ze zijn weg...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Nooit meer Wendy..... ze zijn weg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 16:31

Zomaar.... Verdrietig
Ik krijg een belletje van de eigenaresse van Wendy en Spider, of ik het tuig kan komen brengen omdat er iemand kwam kijken naar de paarden, om ze te kopen. Ik schrok, maar ze stelde me nog gerust door te zeggen dat niets zeker was. Ik dacht dat Wendy ze wel af zou schrikken.
Ik kom daar met het tuig wat ik bijna elke dag gepoetst heb en die vrouw weet zich niet zo goed een houding te geven, logisch, ze maakt me kapot en dat weet ze.
Haar man komt vrolijk binnen: Ze nemen ze allebei! Boos! Ik zakte door de grond! Maar hield me sterk, niet huilen, ze gaan weg bij deze mensen, dat is positief!
Ik heb nog geholpen Spider op te laden en daar de naam op de auto gelezen, maar door het verdriet alweer bijna vergeten, het was iets met Bladel, uit Drunen, de handelaar waar ze allebei ook vandaan kwamen. Waar Spider als 2 jarige ingereden is en Wendy van zich af is gaan bijten.
Toen ze over Wendy begonnen had ik het niet meer, ik wilde niet zien hoe ze vecht om niet de trailer op te moeten en hoe ze naar me zal hinniken. Ik kon het gewoon niet meer aan en ben jankend naar huis gegaan.
Ik kan alleen nog maar janken nu. Wendy... mijn maatje.... mijn alles! Hoeveel we al bereikt hadden! En zij maken het zomaar kapot! Verdrietig
Ik kan het nog steeds niet geloven, wat een klap.
Na de dood van Kim dacht ik al vaak aan stoppen, dat was ook mijn maatje, maar met Wendy was de band nog veel sterker, er was zoveel verbeterd, we hadden zo'n lol en ze gaf me zoveel zelfvertrouwen! Dat zal ik nooit meer met een ander paard hebben.....
Zomaar weg....... Verdrietig
Mijn vriendinnetje, mijn alles! Nooit meer haar zachte vacht aan kunnen raken, nooit meer haar zacht gesnuif in mijn gezicht.... niets..... meer..... Scheve mond

Nooit meer Wendy..... Verdrietig

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 16:35

Och, wat naar voor je Scheve mond. Ik hoop dat ze allebei goed terecht komen, dat je ze nog eens op kunt zoeken, en dat je straks een eigen paard kunt hebben dat nooit meer weg hoeft!

Tdekker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 16:36

oh meid wat erg voor je??Zijn ze ver weg gegaan of blijven ze in de buurt zo ja kun je misschien vragen haar te kunnen blijven verzorgen????

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 16:40

Jeetje wat verschrikkelijk voor je! Dat verwacht je toch niet zomaar. Hadden de eigenaren plannen om ze te verkopen?
Ik kan me voorstellen dat je er helemaal kapot van bent. Je hebt zoveel met haar gedaan en verbeterd. En nu ineens dit.. Heel erg abrupt. Huilen
Afgelopen zaterdag nog een mooie wedstrijd met haar gereden.

Heel veel sterkte, ik weet ook niet wat ik verder nog moet zeggen. Ach gut

Tyler

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 16:41

oowwhhh.... wat rot voor je !!!! ik weet precies hoe je je voelt.... Bloos!
bij mij ging het precies hetzelfde... 's avonds kwamen er mensen kijken voor mijn paard... en diezelfde avond... meteen weg... Verdrietig
zeker een nare ervaring... ik hoop dat je er snel overheen komt...
heel veel sterkte ! Ach gut

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 16:43

wat erg voor je Ach gut
kan je niet aan die mensen vragen waar ze precies naartoe zijn???
ik wens je heel veel sterkte.
Annick

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 16:46

jetje wat een rot situatie Ach gut

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 16:48

Jeetje An, wat kl ote!!
Heb er geen andere woorden voor....

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 16:59

Jeetje Scheve mond
Wat erg zeg. Lijkt me heel moeilijk zoiets. Hopelijk komen ze heel goed terecht. Kan je niet aan de vorige eigenaren vragen of je het adres/ telefoonnr van die handelaar mag hebben? Wie weet kan je ze nog eens opzoeken.

Ik hoop het voor je.

Heel veel sterkte...

Fleury

Ow anne! Wat verschrikkelijk! Ik begon spontaan mee tehuilen ongeveer! Ik weet el ongeveer hoe erg het is toen met tina was die ook opeens eg maar je verzorgpaardjes waar je zoveel mee bezig was en zoveel geleerd hebt! Echt zo erg!
Ik wens je echt zoveel sterkte! Dit lukt niet goed maar toch probeer het! Weet je misschien waar ze precies naartoe zijn gegaan? Of kun je dat aan de oude eigenaar vragen (als je die wilt spreken dan tenminste)? Ik weet waar Ahren naartoe gaat dat is al fijn en maakt het allemaal al ietsje minder erg ookal vind ik het nogsteeds ook heel erg.
Anne, heel erg veel sterkte!

luuntje

Heel veel sterkte.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 17:12

Allemaal bedankt voor jullie lieve woorden! Dat helpt, ook al komen ze daarmee niet terug. Scheve mond

Fleury schreef:
Weet je misschien waar ze precies naartoe zijn gegaan? Of kun je dat aan de oude eigenaar vragen (als je die wilt spreken dan tenminste)?

Ik hoef die mensen niet meer te zien!
Maar ze zijn naar een manege/handelaar in Drunen, ik ben daar geweest omdat Spider daar vandaan komt en ik mee was Spider halen. Ik denk niet dat ik ze daar op wíl zoeken. Maar dat zien we nog wel.

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 17:15

Jeetje Anne wat ontzettend rot!! Verdrietig
Het ging zo super goed tussen jullie beide!! Ik denk nu ook terug aan die prachtige foto's van je herfst rit!!
Sterkte meid!!

Lientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 17:29

aaah wat vervelend seg, ik kan geloven dat je daar kapot van bent, zo ineens, probeer je een beetje sterkt te houden he! Veel sterkte

Reen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 17:33

Ik zag gister die leuke herfst rit foto's en ik vond jullie zo'n leuk stel.
En nu dit...
Heel veel sterkte!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 17:43

Het blijft rot als je geen eigen paard hebt. heel veel sterkte met het verlies.

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 17:48

ooow wat rot,, ik leef met je mee.... ik heb het ozelf ook 2 x mee gemaakt , nou eigenlijk 3 x en toen was ik egt helemaal kapot... egt heel bveel sterkte

Sheerza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 17:58

Jeetje.. Dat is echt heel erg zeg !
Zeker als je een goede band met ze heb gekregen..
veel sterkte meissie..

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 18:07

war vresleijk!!! heb er geen wpoordne voor!

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 18:12

Verdrietig Wat vreselijk! Dat ze dat helemaal niet gezegd hadden! Ik hoop dat je haar nog vaak op kan zoeken en dat ze in ieder geval bij een lief baasje terecht komt! Sterkte.. Ach gut

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 18:18

wat kl*te zeg, en al helemaal omdat de eigenaar niets heeft gezegd Boos!
Ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je ooit weer een paardje vind waar het ook zo goed mee klikt!
Ik hoop ook dat ze goed terecht komen.. probeer wendy in het oog te houden wie weet mag je haar wel eens opzoeken bij de andere eigenaar..

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 18:21

Jeetje, dat is echt kl*te!! Wat zijn de eigenaren vriendelijk Boos!

Sterkte.

Quarterh0rse schreef:
Ik hoop ook dat ze goed terecht komen.. probeer wendy in het oog te houden wie weet mag je haar wel eens opzoeken bij de andere eigenaar..

Kim_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 18:25

jeetje wat vervelend voor je
hopelijk hebben ze een goed thuis
veel suc6 nog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 18:28

*zit met tranen in haar ogen*
Jee Scheve mond

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 18:30

Wat zal dat een klap moet dat geweest zijn zeg.. Scheve mond