, maar nu doet ie voor de derde keer lastig. Hij stopt gewoon en loopt niet naar binnen blijft stug staan.
slaat niet bijt niet en bovenal LOOPT OOK NIET. De draak. Tegenwoordig laat ik iemand met de zweep achter hem staan en krijgt ie dus een enorme dreun. Dit helpt, maar ja zijn er andere opties. Hij krijgt dus nu gewoon op zijn flikker. Omdat ie totaal niet bang is en alles met zijn oortjes naar voren doet. Het is gewoon een luie NEP-hengst. Dit moest ik gewoon ff kwijt.greetz Merilyn

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Merilyn op 2001-11-30 19:42 ]</font>

Je kon trekken en duwen wat je wilde, maar hij ging niet in de stal. Het enige wat ie wel wilde was achteruit
Voor mij hielp het in ieder geval.

Als hij altijd in zijn stal staat en er elkel uit komt om te rijden (en misshcien nog alleen in de bak) kan ik het me wel voorstellen. Probeer in dat geval je paard meermaals per dag eruit te halen en even los te gooien of op de wei zetten als je die hebt. Niet alleen eruit halen om te 'werken', hij moet ook zijn pleziertjes hebben. Ga misschien eens met hem wandelen, al rijdend of gewoon aan't haltertouw. Dat versterkt de band en je paard zal het zeker leuk vinden als die dan ook op een rustig plekje even mag grazen. Het is maar een voorstel, ik weet niet of je het al doet 

jij vind het toch ook leuker als iemand tegen je zegt dat je fantastisch best en de beste van de heeeeeele wereld!!