Gizmo is nu van mij
Zondag gaan we haar halen *zenuwachtigggg*
Berdientje,vertel jij ook is wat over haar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar is alleen neit met die kop naar beneden te krijgen. ze geeft ook neit zo heel veel stelling, maar ik denk dat dat wel komt als je daar hard aan werkt, als je dat ECHT wilt... ik ben zo blij dat ik je 'ken' dat ik weet waar ze terecht komt. komt ze daar bij smitco te staan? in westzaan? bij molen 'de schoolmeester'? vet cool, ik kom haar zeker nog een keertje opzoeken als je het neit erg vind. en dat meisje wat haar verzorgd die huilt heels snel hoor... en voor je het weet heeft ze weer een andere pony op het oog en is ze kismo vergeten. want ze zou haar verzorgen, maar in de zomer stond ze op eht land. ze was er elke dag, maar ik heb haar maar 3 of 4 keer bij kismo gezien... maar het is wel sneu voor haar.
maar ik weet dat het een superlieve pony is!!! echt waar...
nouja,veel arabisch bloed.Een afstamming van El beauty.1.42m hoog en donkerbruin.Lekker koppie
14 jaar oud en heerlijk te berijden
Oja Berdientje: ze begon bij mij in de bak anders wel naar beneden te lopen hoor met der hoofdje
moet gewoon keihard aan gewerkt worden...Maar het is een heeeerlijke pony