Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lenn schreef:Wat heb jíj toch met hengsten?
pharagirlke schreef:en als iemand anders een hengst koop krijg je een heeeeleee hoop commentaar. Lekker bemoedigend
pharagirlke schreef:als iemand hier zegt:
ik heb een hengst gekocht van... jaar
dan is het hele topic: laat je m wel snijden? wat mot je met een hengst? dat kan je nooit aan!!
waarom zon heisa om een hengst?!! ik bedoel, er zijn zoveel brave hengsten...
sommige zijn braver als merries.
dus waarom zon heisa derover?
snijden kan altijd.
pharagirlke"]
ben er zeker van dat als ik een hengst koop ik een hele golf van neg. commentaar over me krijg.
[/quote]
[quote="pharagirlke schreef:als iemand anders een hengst koop krijg je een heeeeleee hoop commentaar. Lekker bemoedigend
Lenn schreef:Wat heb jíj toch met hengsten?
Ik hoor je nergens anders over
pharagirlke schreef:ben er zeker van dat als ik een hengst koop ik een hele golf van neg. commentaar over me krijg.
smurf schreef:Ga voordat je besluit een hengst te kopen een poosje op een bedrijf werken waar ze een paar hengsten hebben, dan kan je zelf zien hoe het is om een hengst te houden.
Prisca schreef:Veel mensen kopen een hengst om de verkeerde reden dus puur omdat het stoer is te zeggen "ik heb een hengst" sorry vind er niets stoer aan. Dit mensen veroorzaken vaak ongelukken en problemen. Ik heb liever een ruin waar ik alles mee kan doen dan een hengst waar je toch altijd mee moet oppassen. Doe je dat niet loop je de kans op ongelukken. En zeg niet dat hij super braaf is enz.. het blijft een hengst en niet anders.
Ik ben van menig waarom houden als je hem toch niet laat dekken?. Castereer hem en geef hem een fijn relaxed leven zonder frustraties.
Er is niets negatief aan maar gewoon de waarheid en menig van mensen hier.
Je mag best een hengst kopen maar wat heb je eraan?. Ik denk weinig.
stef schreef:Wat ik het probleem met hengsten vind, nouja, voor de hengst zelf meer eigenlijk, is dat ze meestal niet lekker met soortgenoten in een wei kunnen. Ze kunnen niet met merries, want die dekken ze, ze kunnen niet bij ruinen, want die slopen ze, en sommige kunnen helemaal niet buiten omdat ze door de heining komen zodra ze een merrie zien.
Daarom zeg ik dus: als je er toch niet mee fokt, lekker laten snijden, heeft het beestje zelf veel meer aan