Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

....maar mijn vriend die heeft vrijdag paarden van zijn baas vervoert (lopend) en ze zijn wel 1 keer aangehouden, maar kennelijk mag het dus.....raak een beetje verward van alles.....want zijn examen van het koetsiersexamen ging niet door....raar allemaal!!!

Ik weet dat ie goed verzorgt wordt en 2x per dag naar buiten gaat maar ik mis hem wel heel erg.
daar gaan we dan heen. ik vind het ergens wel asociaal, maar ja, wij moeten ook wat. Wij hebben hier maar 1 bakje, een klein weitje en verder echt niets. Tja, hier zijn gelukkig niet ehct boerderijen dacht ik, dus ook niet echt kans op overbrengen.
stom toch! Maar ik doe het niet.We hadden moeder handbuikzwijn met 7 kleintjes.Net 3 weken oud. Hebben ze afgemaakt VOOR HET GEVAL DAT er MKZ komt!!
frustrerend toch! 
Citaat:Op 2001-04-01 21:40, schreef Rena:
Het is zo dubbel allemaal, maar ik rij gewoon in het bos. Als je niet in de bekende zone zit mag het ook gewoon.
Citaat:Op 2001-04-01 22:20, schreef stef:
hebben ze al afgemaakt???
jeetje, waarom?
het is zo triest allemaal. Het distructiebedrijf( ofzoiets) mocht ze niet ophalen, ze hebben ook nog 3 dagen onder een zeil aan de kant van de weg gelegen...
De paarden durfde er niet langs, de lucht van de dood...bibber