en na dat pad zit een klein bosje. en aan het eind van het pad staat een bankje (voor voetgangers dus he) nou ik wil er heen gaan loopt net zo'n beetje gammele rare man het pad in dus ik wacht, maar hij loopt super langzaam en kijkt nog es om he maar ik wacht en toen ik em niet meer zag ging ik dus in dat pad, even galopje en dan in draf en langs dat bankje, zat daar die man ik zei maar geen hallo want hij zat zo raar te kijken enzo en toen ging ik dat bosje in en kwam ik terug en draafde ik er weer voor bij toen riep hij zo: hee hee het is hier een wandelpad geen ruiterpadecht zo'n creep }> wat een bemoeial zeg.. moeten we maar rijgelegenheden geven hiero.. en er zijn nog een paar ruiters die buiten rijden maar die zijn ouder ja daar wordt dan zeker niks van gezegd.
zucht bemoeials!!
anders doe ik het wel altijd hoor..
\

en ja ik begin over een cap want dat is veel gevaarlijker hoor!!!
En iemand zal je heus niet voor niks ergens op aanspreken. Oude mensen hebben altijd wel iets te zeuren, maar ik groet ze altijd even. Vinden ze alleen maar leuk. En dan draaf ik ook soms weleens langs ze, al is het dan wel heel langzaam en kunnen ze ruim van te voren zien dat er een rustige combinatie aan komt. Ik ga weleens Amsterdam centrum in, en rij dan ook over de Dam enzo. De mensen die dan bang zijn gaan echt wel op een veilige afstand.