Na wat gedoe en heen en weer gebel afgelopen week konden ze me toch nog erbij plaatsen.
Wel vervelend dat je dan weer als bijschrijving vermeld wordt terwijl ik me zo netjes van te voren had aangemeld en er notabene nog achteraan heb gebeld om te vragen of alles correct was binnengekomen. *zucht-smilie*
Nahja, Zina en JV lieten zich iig lekker makkelijk laden en we waren mooi op tijd in Ermelo.
Helaas net een paar minuutjes te laat om Samsam te zien.
Ook het uitladen ging weer vlotjes. Na nog een borsteltje en een likje babyolie kon het stel naar de ring. Daar mochten we bijna gelijk doorlopen, even opstellen, rondje draven, rondje galopperen en we konden de ring weer uit.
Een paar minuten later konden we de ring weer in voor de plaatsing, daar kregen we een oranje lintje en we stonden achter het veulen wat later op de dag kampioen werd (die was trouwens ouder dan Zina maar zeker 10cm kleiner).
Kortom, veel gesleur en gezeur voor een paar minuten

We hebben iig een 1 premie en ik ben behoorlijk tevreden over hoe Zina zich liet zien!
Eenmaal thuis heb ik ze nog even in de bak gezet zodat ik even de knotjes eruit kon halen, maar Zina was haar energie nog neit kwijt en heeft eerst minuten lang door de bak gesprint, al bokken en gillend

Kon ik gelijk nog een leuk plaatje schieten wat de rest van de dag had ik daar geen tijd voor
(In de ring draafde ze gelukkig wel wat ruimer en met meer front)

.
.
Super zeg..