En wat blijkt
, mijn lieve kleine Loisje meet precies 1.64 m. In mijn hoofd is hij nog steeds kleine Loisje
omdat het nog zo'n veulen was toen hij 4 jaar geleden bij me kwam. Hij is dus nog aardig wat gegroeid en al lang niet klein meer
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, mijn lieve kleine Loisje meet precies 1.64 m. In mijn hoofd is hij nog steeds kleine Loisje
omdat het nog zo'n veulen was toen hij 4 jaar geleden bij me kwam. Hij is dus nog aardig wat gegroeid en al lang niet klein meer
!
als ze weer zeiden dat Hickory een pony was! Ach, hick leek ook niet groot
Ze werd wel opgenomen in het stamboek, maar was te klein om ooit een premie te kunnen halen. Maakt zij verder niet uit, ik ben 1.57, dus voor mij is ze groot zat. Bovendien kan ze sich enorm groot maken ( als ze bv. het hoofdstel niet in wil
) dus ik hoef geen grotere. Wel kan ik lekker zeggen dat ik een paard heb en geen pony...
Hoewel het soms qua stalgeld nog uitmaakt of ze pony of paard is. Ik ben super blij met Marlou, dus laat haar maar 1.58 zijn.

Ik heb mijn paardje gekocht als dat hij 1.58 zou zijn en 1.60 zou worden.
Ach ja, ik zit op zijn rug en het meeste verandert toch de schoft.
komt-ie Kim. De dames (Suuz en Manon) waren bij mij komen kijken toen ik les had. Fitz krijgt altijd na afloop gesneden appeltjes met foeneknof en doordat ze mij zo afgeleid hadden
, was ik vergeten om het schilmesje uit zijn voerbak te halen!!! O, wat een oen!!! Maar hij was gelukkig zo slim om het niet op te eten of zijn mond open te snijden. 
Bunker is groot schimmelbeest,
)
\\ (Was bij een andere les, ging

\ ) wat minder maarja... 
\