Ik heb dus mijn pols gebroken zoals jullie misschien wel weten met een val van mijn paard. Ik ben nu bijna 3 maanden verder en het gaat niet goed. Mijn bot schiet opzij, en ik kan mijn pols niet draaien. Steeds maar bleef ik klagen. Ik voelde dat er iets niet goed zat. Maar ik kreeg keer op keer te horen dat ik me aanstelde.
Vorige week is er uiteindelijke toch een MRI van mijn pols gemaakt, vandaag kreeg ik dus de uitslag. En die is zwaar bagger.
Er is een soort kapseltje dat je twee botten in je pols bij elkaar houdt. Bij mij is door de breuk dat kapsel helemaal verscheurd en verdwenen. Verder is de 'schokdemper' in mijn pols ook weg. Het is heel zeldzaam hebben ze me verteld. Wat mij alleen maar banger maakt.
Volgende week moet ik terugkomen om te kijken of een operatie nog zin heeft. Ik voel me zo rot. Het voelt alsof mijn hele leven als een kaartenhuis in elkaar stort...

Ben nu net voor de tweede keer sinds mijn breuk weer op mijn paard gaan zitten. En ik was in de zevende hemel. Maar het is heel erg riskant, ik mag niet vallen. Ik wil zo graag. Maar ja, wat is wijsheid...???
oooh ik wens je egt heeeeeel veel sterkte
!!! en postief blijven hopen en denken!!
Ik hoop dat het bij mij toch wat beter verloopt...
Even serieus: Zulke fouten mogen niet gemaakt worden! Helaas gebeurt dat te vaak, kijk maar bij jou, kijk maar bij mij...
. Ik blijf er gewoon op rijden 'vrees' ik... met mijn brace.