Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar soms vind ik het ook wel prettig met meerdere, het is wel veiliger en vooral aan het strand ofzo is het fijn omdat mijn paard dan rustiger is. En verder de gezelligheid. Maar mijn zondagen waarop ik urenlang met mijn paard door de bossen struin hou ik er in, toppunt van ontspanning! 
Citaat:Op 2001-10-26 23:31, schreef Mirte:
Maar mijn zondagen waarop ik urenlang met mijn paard door de bossen struin hou ik er in, toppunt van ontspanning!
) en een beetje kletsen tegen mijn paardje. Alhoewel ik het heel gezellig vind met anderen buiten te rijden, rijd ik ook vaak alleen. Het grote voordeel: je kan je eigen tempo aanhouden. Mijn paard heeft een wat hoger tempo dan de meeste andere paarden. En als die moe zijn op de terugweg, ruikt de mijne de stal en zet de turbo er nog even op!
. Bij mij op stal vonden ze het in het begin ook heel raar, want ik laad m'n pony op en vertrek gewoon. En als iemand dan vraagt waar ik heen ga, zeg ik gewoon "oh effe naar het strand ofzo".... Wordt heel vreemd tegenaan gekeken.