Zal aan het begin beginnen van vandaag. Vanmorgen om kwart over acht liep de wekker af....op naar paps menles op de manege. Ze waren maar met zijn tweeen, dus bijna privéles! Moet zeggen dat ze het helemaal niet slecht deed, ze liep best lekker te sjouwen, maar toen de meninstructeur haar even van mijn vader overnam, zag je haar meteen gaan. Wow, die beentjes naar voren toe schoppen en koppie erop en nageeflijk. Supermooi gezicht. Pa na de les echt: "Dat wil ik ook zo leren!!!" Ja pap, veel trainen haha. Ik help je wel

Toen thuis wat lopen ouwehoeren en weer naar stal, want rond half twee zou groom maarten zijn opwachting maken. Kreeg dus al een smsje waar ik bleef

Toen naar huis toe, waar we gezellie gegeten hebben. Zie je dat mijn vader wel normaal kàn doen? Ik weet btw niet of maarten morgen nog zijn bed uitkomt, want hij heeft van mijn op school zelf gebrouwen kaas gegeten, samen met mijn vader die het doodleuk op brood deed. Ach, als je maar lol hebt en dat hadden we.

Nadat we er op stal achter kwamen dat ik toch mijn startkaart en entingsboekje thuis had laten liggen op de vaatwasser en het opgehaald hebben voor alle zekerheid.... ff relaxed op de stalvloer aan yoga gedaan haha. Langzaamaan begonnen met het opzadelen van Jurga en het omkleden van mezelf. Toen erop... buiten regende het ondertussen al behoorlijk. Lekker door het pikkedonker over de weg, langs een sjofel, over het spoor, creepy natuurlijk, kwam ik aan bij de losrijbuitenbak haha. Erg fijn, mijn grooms stonden lekker droog in de stal, ik reed lekker in de plensbuien los.

Snel daarna weer naar stal gegaan om Jurga na te verzorgen... Krijg nou wat, ze was alweer droog. Dus snel de winterdeken er weer op, knotjes eruit en weer wat wortels gegeven.... toen in nog een klein beetje motregen naar huis waar ik nu droog achter de compu zit met een ongeduldige Pris op msn...

Wat er vandaag nog meer gebeurde:
Jurga heeft me twee keer gebeten! De bitch! Eén keer in mijn arm en één keer in mijn been (gelukkig in mijn broek) Was zeker pissig dat we haar zo laat nog uit haar mand kwamen plukken.

Enne: maarten heeft Paddox bewonderd...en Prins Abdullah, de vader van Amaretto van Lautje! En maarten, hoe hoog was het kwijlgehalte van mijn hengst????

Nu op naar de volgende wedstrijd op 29 of 31 oktober...weer een avondwedstrijd. Nu al zin in, ben nu B+7!

on a different day, if I was safe in my own skin, then I wouldn't feel lost and so frightened
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jurga op 2001-10-08 15:51 ]</font>