en nu....!

Inmiddels 8 jaar verder besef ik hoe bijzonder het is wat we samen hebben opgebouwd. Ik kocht hem als veulen, superbrutaal en ook nieuwsgierig en altijd met een plan verder gegaan. Echt niet zonder hobbels, maar vooral inmiddels zoveel groei doorgemaakt samen.
We zijn met veel plezier zo veelzijdig mogelijk bezig: werken aan de hand, dressuur, grondwerk, buitenritten, obstakelparcoursjes…. soms nooit gedacht dat ik dat ooit zou doen nu ik al zo'n beetje halverwege de veertig ben en niet de grootste held, máár het brengt wat het moet doen: groei in vertrouwen en onze band.
Onlangs zijn er prachtige foto’s van ons gemaakt door Femke Ketelaar toen de heide nog mooi bloeide. Beelden die voor mij precies vangen waar ik zo van geniet: rust, verbinding en trots. Mijn kleine veulen is uitgegroeid tot een fantastisch paard en ik ben echt zo dankbaar dat ik hem al die jaren al aan mijn zijde heb.
Tja en dan een bekentenis...mijn stiekeme droom… ooit samen wedstrijden rijden. We zijn er nog lang niet, eerst moeten de basisgangen écht goed zijn, en eerlijk is eerlijk: ik ben zelf nog een behoorlijke schijterd. Dus eerst maar veel fijne ervaringen opdoen op nieuwe plekken. Maar tja, dromen mag best, toch?
(en natuurlijk kan ik het niet laten om er een paar van die foto’s hieronder te delen!
1

2

3

4

5

6

en hoe wij met veel concentratie rondrijden