We hebben zeg maar niet stilgezeten sindsdien
 Want de trouwdag was gepland voor 30 augustus 2025, dus een klein half jaar na het aanzoek. Sommige mensen vonden dat heel erg krap, maar we zijn natuurlijk zoekende naar een huis voor ons samen en dan is het gewoon handig om iets geregeld te hebben. Vandaar dat we ook niet te lang wilden wachten met de bruiloft. Want je weet nooit wanneer je je droomhuis tegen komt
 Want de trouwdag was gepland voor 30 augustus 2025, dus een klein half jaar na het aanzoek. Sommige mensen vonden dat heel erg krap, maar we zijn natuurlijk zoekende naar een huis voor ons samen en dan is het gewoon handig om iets geregeld te hebben. Vandaar dat we ook niet te lang wilden wachten met de bruiloft. Want je weet nooit wanneer je je droomhuis tegen komt  En een half jaar is echt ruim genoeg om een mooie bruiloft te plannen
 En een half jaar is echt ruim genoeg om een mooie bruiloft te plannen  
 De foto's zijn gemaakt door Nicky de Vroed van https://fotoengrafie.nl/
We waren er samen direct over uit, paarden horen erbij
 Dus zijn we gereden door Stalhouderij Joosen uit Breda met zijn mooie span friezen, net een sprookje
 Dus zijn we gereden door Stalhouderij Joosen uit Breda met zijn mooie span friezen, net een sprookje   
 1

2

3

4

5

We kozen ervoor om te trouwen in het koetshuis Anneville in Ulvenhout, een prachtige, diervriendelijke en groene locatie. Mijn trouwe vriendje Finlay mocht zonder problemen mee

6

En ook mijn paarden hadden we hier neer mogen zetten. Daar hebben we uiteindelijk niet voor gekozen. Het feest hebben we bij Tom zijn ouders in de tuin georganiseerd, en daar hebben we de paarden ook neergezet.
De ceremonie verliep fantastisch, dankbaar dat we beide onze ouders nog hebben die ons mee konden begeleiden. Mijn vader nam zijn taak van weggeven heel serieus

7

8 De geloften werden voorgelezen

9 Dit zijn onze ringen

10 En de papieren getekend

11 Daarna nog mooie foto's gemaakt in de prachtige tuin van het koetshuis

Onze gasten waren alvast naar Tom zijn ouderlijk huis waar de wei achter het huis al helemaal ingericht was als feest locatie. De fotografe had een drone, maar had er nog niet veel mee gevlogen. Toevallig was 1 van onze gasten professioneel dronepiloot. Ze wilde hem wel uitlenen, vooral omdat ze er dan zelf ook beter mee kon leren vliegen. Win win situatie
 Daardoor hebben we ook hele mooie foto's vanuit de lucht en dus ook mooi beeld van de locatie
 Daardoor hebben we ook hele mooie foto's vanuit de lucht en dus ook mooi beeld van de locatie  Hier waren we ook bezig met de groepsfoto's, vandaar dat iedereen hier op een kluitje staat
 Hier waren we ook bezig met de groepsfoto's, vandaar dat iedereen hier op een kluitje staat  
 12

En 's avonds het feest, we hadden een mooie openingsdans ingestudeerd, waarin vooral Tom zijn gasten enorm verrast heeft
 Ik heb jarenlang aan stijldansen gedaan, dus mijn omgeving wist het wel
 Ik heb jarenlang aan stijldansen gedaan, dus mijn omgeving wist het wel   
 13

Het boeket gooien, volgende feestje wordt als het goed is in Spanje
 Leuk detail, ik was 4 jaar geleden bij de bruiloft van een goede vriendin en daar ving ik het boeket. Hierop riep ik nog, nou, dat wordt niks, ik heb niet eens een vriend! Zij zei tegen mij "dat zegt niks, want toen ik het boeket ving was ik ook nog single en kijk nu eens, we staan hier toch zomaar op mijn bruiloft." Hoe bijzonder dat we dus 4 jaar later samen op mijn bruiloft stonden, zou dat toch te danken zijn geweest aan dat boeket? Het was dus vanzelfsprekend dat we dat ritueel in eren zouden houden
 Leuk detail, ik was 4 jaar geleden bij de bruiloft van een goede vriendin en daar ving ik het boeket. Hierop riep ik nog, nou, dat wordt niks, ik heb niet eens een vriend! Zij zei tegen mij "dat zegt niks, want toen ik het boeket ving was ik ook nog single en kijk nu eens, we staan hier toch zomaar op mijn bruiloft." Hoe bijzonder dat we dus 4 jaar later samen op mijn bruiloft stonden, zou dat toch te danken zijn geweest aan dat boeket? Het was dus vanzelfsprekend dat we dat ritueel in eren zouden houden   
 14

We hadden deze dag ook heel graag nog foto's willen maken met mijn paarden. Maar soms wil je teveel op 1 dag en moet je keuzes maken. Ik vond het ook wel spannend om dicht bij mijn eigen paarden te gaan staan in mijn spierwitte jurk. Ze mogen natuurlijk altijd lekker kan me neuzen en frunniken, dus ik was zo bang dat ik dan de rest van de dag zwart zou zijn
 Dus dat het in tijd niet lukte vond ik ook weer geen ramp
 Dus dat het in tijd niet lukte vond ik ook weer geen ramp   
 Maar het moest nog wel gebeuren natuurlijk
 Daarom zijn we vorig weekend het bos in getrokken met oud stagiaire Bente, die fotografeert niet professioneel, maar wel goed
 Daarom zijn we vorig weekend het bos in getrokken met oud stagiaire Bente, die fotografeert niet professioneel, maar wel goed  Dus daar heb ik ook nog een paar plaatjes van te delen
 Dus daar heb ik ook nog een paar plaatjes van te delen 
15

16

17

18

19

20

21 Wordt je moe van als bruidegom, van zo'n fotoshoot

22 En als de bruidegom gaat liggen pitten, dan naait de bruid er natuurlijk uit

23 Vado keek hier zo schattig bij

24 En nog een foto van Vado alleen in het bos, hij is zo knap in die herfstkleuren

En voor wie het leuk vindt, dit is onze trouwvideo

Geplaatst
               Geplaatst