Vanaf 02:00 mogen de paarden komen.

Eigen foto’s uit 2022
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

BarbaLala schreef:jolmer20 schreef:Ik wilde eigenlijk gaan om te kijken voor een shetlander...
Maar inmiddels al 2 shetjes ergens vandaan getoverd.
Denk niet dat ik mn vriend zover krijg dat ik nog even mag gaan 'kijken'
Wat een vreemde relatie heb je als je daarvoor toestemming moet vragen.
Swift schreef:Nou ik overleg toch ook echt met mijn man voordat er pony's bijkomen hoor. Tenminste ik neem aan dat ze met 'kijken' tussen aanhalingstekens bedoelt dat ook zij een zwak heeft voor zielige pony's en er op zo'n markt dan toch iets mee gaat.
BarbaLala schreef:jolmer20 schreef:Ik wilde eigenlijk gaan om te kijken voor een shetlander...
Maar inmiddels al 2 shetjes ergens vandaan getoverd.
Denk niet dat ik mn vriend zover krijg dat ik nog even mag gaan 'kijken'
Wat een vreemde relatie heb je als je daarvoor toestemming moet vragen.
girlyggirl schreef:Hahaha wat een onzin zeg het is SAMENwonen he, geen REMYwonen
Kaplaars schreef:Wie zijn er allemaal van plan om te gaan op maandag 3 november 2025?
Cherdenise schreef:Kaplaars schreef:Wie zijn er allemaal van plan om te gaan op maandag 3 november 2025?
Pff wat een tijd, waarom is dat toch?
Dan kom je dus in de ochtend en zijn de ''goede'' al weg. Die staan dus midden in de nacht al te onderhandelen naast de trailers. Weet iemand dat? ik vind het maar vreemd
Jorex schreef:Ik kan zelf niet. Maar ik volg even om te zien of er nog paarden van een opgedoekte manege hier in de buurt door misschien wel bokkers gekocht worden. Meisje die ik ken reed daar en nu hebben ze omdat de lessen niet meer mogen de paarden maar meegegeven aan een handelaar. En die gaat naar Hedel ermee.