Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Earth schreef:Ik kom ff niet meer op het account maar die postte laatst allemaal blauwe tongen op het EK. Daar vind ik wel wat van. In de zin dat ik het goed vind dat ze dat laten zien.
Dressage hub heb ik ontvolgd. Zij kraamt zoveel onzin uit, dat kan ik niet serieus nemen.
Phonix schreef:Ja die is gestopt volgens mij. Die had te horen gekregen van Clip my horse dat ze niet meer hun beelden hiervoor mocht gebruiken.
Gisteren was er iemand in de commentaren van Dressage hub die zei dat Jovian ingespoten was met slang gif omdat dat blijkbaar werkt tegen kreupelheid en zo voort…. Is natuurlijk aannames, maar zo help je het de wereld in(niet dat ik daar me nu helpt..)
Elisa2 schreef:Er werd ook gespeculeerd dat hij expres dood gemaakt zou zijn vanwege het verzekeringsgeld en omdat hij zogenaamd kapot was..(dan loopt ie natuurlijk een paar dagen ervoor nog een FEI wedstrijd, maar die zitten vast ook allemaal in het complot)
Denise Silver, inderdaad.. dat laatste wat je schrijft maar dat zie je hier op Bokt helaas ook. Daarom durven mensen nauwelijks meer trainings/ rijfoto topics te openen.
Elisa2 schreef:Er werd ook gespeculeerd dat hij expres dood gemaakt zou zijn vanwege het verzekeringsgeld en omdat hij zogenaamd kapot was..(dan loopt ie natuurlijk een paar dagen ervoor nog een FEI wedstrijd, maar die zitten vast ook allemaal in het complot)
Denise Silver, inderdaad.. dat laatste wat je schrijft maar dat zie je hier op Bokt helaas ook. Daarom durven mensen nauwelijks meer trainings/ rijfoto topics te openen.