Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelFun schreef:Misschien is een bijrijdpaard een (tijdelijke) oplossing zodat je dingen wat makkelijker naast je neer kunt leggen.
Gambler21 schreef:Anjali, dat is dus ook wat ik zei voor en de eerste periode nadat mijn paard overleed. Maar ik ben gewoon mezelf niet meer, ging 2x daags naar stal, gemiddeld tussen de 3-5 uur per dag, het was gewoon mijn manier van leven en dat is allemaal weggevallen. Ik heb ook geen andere dingen waar ik mijn plezier uit kan halen en mijn eitje in kwijt kan. Dus buiten het gemis van een paard is mijn hele dagritme anders en kan ik daar nog geen rust in vinden.
Gambler21 schreef:Grappig Daf, dat is de regio waar ik vandaan kom en voor mijn gevoel was het daar een stuk makkelijker. Maar ik denk dat er inderdaad in de laatste 5 jaar veel veranderd is qua stallingplekjes, mede door alle stijgende kosten ook.
Gambler21 schreef:De dingen waar ik echt geen consessies op wil doen, zijn dagelijks minimaal 8 uur naar buiten, liefst meer of 24/7 buiten maar met voldoende droge plekken, goede schuilmogelijkheid en een goede droge ligplek (vooral een droge ligplek blijkt een dingetje). In beide gevallen veel/onbeperkt goede kwaliteit ruwvoer. Voor de rest is er veel bespreekbaar. Maar dit vind ik echt het minimale aan basis. Omgeving Zutphen is de omgeving waar ik zoek.