Ik ben rustig op zoek gegaan naar een ander baasje en die ook gevonden. Ik vond het vreselijk want ik houd dieren altijd tot ze er niet meer zijn. Maar houden van is ook loslaten.
Na onze vakantie ging ik opzoek naar een nuchter, braaf paard, liefst een koudbloed of koudbloedkruising, ik ging vooral voor een goed en nuchter karakter, leeftijd en of het een merrie of ruin was, maakte mij niet zo veel uit. Ideaal al iets ouder en beleerd.
(spoiler het werd hengst jaarling

Heel wat paardjes bezichtigd maar het gevoel was er niet.
Na een oproepje op facebook werd ik uitgenodigd bij iemand uit het dorp notabene. En ja, ik reed regelmatig langs de kuddes en wat stond er veel leuks. Maar nooit bedacht dat daar misschien iets voor ons tussen zou lopen

Ik mocht zo vaak komen als ik wilde, en dat deed ik, met en zonder camera, om de heren te observeren. Ik kon steeds meer paarden van mijn lijstje strepen. Het contact met Fjodor werd steeds leuker, de laatste keer dat ik ging observeren had ik het hele gezin mee, en er was een instant klik.
Ik wist het, Fjodor hoort bij ons.
Afspraken gemaakt, hij werd nog gecastreerd en half oktober zou hij naar stal komen

Hij is 1,5 jaar oud, hij mag eerst de basis leren, dan wil ik met hem gaan wandelen, en het is de bedoeling dat het een allround familiepaardje gaat worden.
zo trof ik hem 9/10 keer aan

Fjodor met zijn vrienden

met z'n vriendje

Ik kon hem ook mooi zien bewegen als hij speelde met de rest

Knappe vent

eerste ontmoeting met m'n oudste

we mochten ook gaan oefenen met halster, het kon hem niet boeien

eenmaal op stal stond hij na een paar uur al bij de rest, hij is zo sociaal

van de week nog wat foto's gemaakt, 1,5 jaar oud, net verhuisd, en hij is zo lief!

hij was niet altijd zo knap

mocht je het nou leuk vinden om ons avontuur te volgen, ik hou het proces bij op mijn instagram account KLIK