Dank jullie wel voor jullie lieve woorden
DJZ schreef:Wat een onwijs gave foto's
Ik mis nu alleen nog een familieportret met jullie 4en

Haha, die zijn gemaakt, maar niet tijdens de vakantie. Binnen 3 weken mogen we die foto's verwachten
Yavanna schreef:Mooie foto’s Danielle, heb je bij Grol gestaan? Of is er nog een pensionstal in Haamstede? ( woon er niet meer in de buurt en geen paard meer, dus geen idee hoe het er nu is )
Je hebt momenteel verschillende plekken waar je de paarden neer kan zetten. Ze hebben nu bij manege Veersedam gestaan in Kamperland, daar mochten ze lekker 24/7 buiten en het was een heel gezellige locatie, dus is heel goed bevallen. Voorgaande jaren stonden we eigenlijk altijd bij Camping de Schelphoeve, dat was qua paardenlocatie een stuk kleinschaliger, maar ook een fijne plek waar ze 24/7 buiten mochten. Bij de Burgh paste mij niet zo, daar moet je echt direct mee in hun beleid qua voer en managment ed. Ik hou graag een beetje vrijheid. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk, net wat iemand fijn vindt.
Gombal schreef:Prachtige foto’s vooral 9,10 en 12 . Bij 10 vind ik alleen de zweep erg jammer.
En dan niet omdat je met zweep rijd , of aangeeft , maar dat ie zichtbaar is .
Die kan ik inderdaad nog wel even wegwerken, hij was mij niet opgevallen, maar nu je het zegt is het inderdaad minder mooi