Op onze eerste stalling stond ze eerst bij een kudde waar ze overdag de wei op gingen en in de avond op een paddock kwamen. Daar liet ze echter haar kuddegenoten niet heel en vrat zichzelf tonnetje rond aan het eten van de rest, dus kwam ze naast de kudde in een uitloopstal te staan. Desondanks resulteerde een paard binnen 3 meter in keihard trappen tegen de wanden van die uitloopstal.
Hier zijn we na 4 jaar vertrokken vanwege mijn eigen verhuizing, en kwam ze op een stal waar ze snachts op stal en overdag in haar eentje op een paddock (met meerdere paddocks naast elkaar, dus wel binnen zicht van de andere paarden). Hier had ze ook al snel de reputatie van een helse merrie die alles dat geen mens is de lampen uittrapt als het dichtbij komt.
Nu staan we op een gewéldige plek, 24/7 buiten met inloopstal en onbeperkt in slowfeeders hooi, samen met één andere merrie. Deze merrie zoekt heel erg contact met Nala, maar iedere toenadering veroorzaakt een gil en een trap vanuit Nala

Vooral door de eigenaresse van het andere paard komt het gevoel dat ze echt een knuffelmaatje/beste vriendin wil voor haar pony, en ik ben heel bang dat mijn merrie dat nooit gaat worden.
Ik ben het ondertussen ook zo ontzettend zat om “die met die lastige” te zijn dat ik daadwerkelijk met de gedachte speel om haar te verkopen als deze plek niks wordt… en dat terwijl ze het gewéldig doet voor de koets en echt super super lief en braaf is tegenover mensen.
Ik moest het even van me af schrijven