Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Getup schreef:Dat ie mooi vervelend , pfffff. Eerst maar genezen, maar daarna is er misschien de mogelijkheid, het zadel na te kijken en iets van bescherming aan te trekken ?
Je zult je rug denk ik wel moeten beschermen na zo'n breuk...
En wbt angst : ik heb nu makkelijk praten, maar eigenlijk had de pony dus " een normale schrikreactie "? En had je pech , dat je zadel gleed?
T was dus anders waarschijnlijk wel goed gegaan.
Beterschap
Hevonen schreef:Och jee, wat rot voor je. Allereerst heel veel beterschap!
Wat betreft paarden en paardrijden: ga gewoon op je gevoel af, als je het leuk vindt om met paarden bezig te zijn, kan dat ook zonder te rijden, en misschien wil je het in de toekomst wel weer, of niet... daarover hoef en kun je nu nog niet beslissen.
Het was gewoon domme pech. Sterkte!
melanie0906 schreef:Hevonen schreef:Och jee, wat rot voor je. Allereerst heel veel beterschap!
Wat betreft paarden en paardrijden: ga gewoon op je gevoel af, als je het leuk vindt om met paarden bezig te zijn, kan dat ook zonder te rijden, en misschien wil je het in de toekomst wel weer, of niet... daarover hoef en kun je nu nog niet beslissen.
Het was gewoon domme pech. Sterkte!
Jaa de eigenaresse is er ook van overtuigd dat er maast rijden nog 1001 dingen te doen zijn dus dat komt goed. Met de andere mennen we en anders begin ik daar gewoon weer mee!
Dankjewel!