Daar zijn we weer! Een paar maanden geleden had ik hier een post geplaatst ivm mijn paarden omdat mijn stalling ermee ging stoppen en ik dus ineens weg moest en een oplossing moest gaan zoeken. Ik zat toen zo hard in twijfel om 1 of beiden weg te doen, maar door mijn postnatale depressie wou ik niet meteen een keuze maken waar ik achteraf misschien spijt van zou krijgen!
Uiteindelijk mochten mijn paardjes tijdelijk naar een vriendin tot het beter met me ging en we een oplossing konden zoeken

Ondertussen is mijn dochtertje 7 maandjes en gaat het weer een stuk beter met me, dus ik ben superblij dat jullie me het advies gaven geen overhaaste beslissingen te nemen!
Alleen, nu moeten we wel gaan kijken wat we gaan doen

Ik heb een stukje grond aangeboden gekregen van mijn buren, maar dit is maar 11 are, daar nog een stal op etc, tja dat is best klein natuurlijk. Dan staan ze wel aan huis en, in de zomer, mogen ze ook op een aansluitend stuk staan dat van de school is, van 0,5ha. Alleen dat kanndus echt enkel in de zomer en dat kan ten alleen tijde stopgezet worden als zij zelf wat met de grond willen gaan doen :/
Alle andere opties zijn wel groter (tussen de 20 en 40 are), maar uiteraard ook een stuk duurder en veel verder van huis en enkel in huuroptie, waar het stuk grond van de buren ook effectief op onze naam zou worden overgedragen

Ik geraak er dus nog steeds niet aan uit wat ik nu best doe... er wordt wel om de dag met de paarden gewerkt, dus beweging krijgen ze echt wel meeeeer dan genoeg gelukkig ;p
Foto van mijn 2 schatjes voor de leuk erbij!