Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elienee schreef:Hey TS,
Als eerste wat enorm zonde dat dit je twee keer gebeurd is. Nu kan ik wel zeggen dat paypal een enorm goede koperbescherming heeft. Normaal kan je via paypal zelf je geld daar zeker mee terug krijgen hoor. Paypal helpt je op dat vlak erg goed!
Hopelijk krijg je toch nog wat van je geld terug!
Shirley schreef:Elienee schreef:Hey TS,
Als eerste wat enorm zonde dat dit je twee keer gebeurd is. Nu kan ik wel zeggen dat paypal een enorm goede koperbescherming heeft. Normaal kan je via paypal zelf je geld daar zeker mee terug krijgen hoor. Paypal helpt je op dat vlak erg goed!
Hopelijk krijg je toch nog wat van je geld terug!
Dan moet je het wel met je eigen Paypal hebben betaald...
Heel erg dit!
Pareltjes schreef:Shirley schreef:
Dan moet je het wel met je eigen Paypal hebben betaald...
Heel erg dit!
Precies. Betalen via Paypal naar Paypal is heel veilig. Ik heb al duizenden euro’s terug gekregen bij Paypal de laatste 10 jaar. Van spullen die niet waren wat ze moesten zijn, nooit opgestuurd etc. etc.
Als mensen persé geen Paypal willen accepteren gaat voor mij de koop niet door.
_Mir schreef:Staan de advertenties nog online?
Wat als je zegt dat je het op wilt halen?
Dorine92 schreef:Jij woont zeker niet in Nederland dan? Hier heeft namelijk bijna niemand PayPal dus dan wordt het erg lastig om iets tweedehands te kopen
Tazzey schreef:Dorine92 schreef:Jij woont zeker niet in Nederland dan? Hier heeft namelijk bijna niemand PayPal dus dan wordt het erg lastig om iets tweedehands te kopen
Ik woon gewoon in Nederland en als ik iets verkoop dan wordt er alleen betaald met Paypal. Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die geen Paypal gebruikte.
Tazzey schreef:Dorine92 schreef:Jij woont zeker niet in Nederland dan? Hier heeft namelijk bijna niemand PayPal dus dan wordt het erg lastig om iets tweedehands te kopen
Ik woon gewoon in Nederland en als ik iets verkoop dan wordt er alleen betaald met Paypal. Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die geen Paypal gebruikte.