Ik heb een zwaar onderwerp en zware keuzes te maken

Sinds 12 weken hebben wij een prachtig dochtertje gekregen, na 4 jaar proberen en fertiliteits-problemen ben ik (uiteraard) dolverliefd op haar!!
Echter hebben we ook veel pech gehad. Zo´n 3 weken voor de geboorte moesten onze paarden ineens verhuizen, de stalling waar we nu staan was al dubbel zo duur als voorheen en nu gaat de prijs alweer omhoog :/
Helaas heb ik zelf een postnatale depressie en ben ik dus nog wel een tijdje thuis en sowieso werk ik maar parttime. Hierdoor lijkt het steeds meer en meer erop dat we de paardjes niet meer kunnen onderhouden.
Ik zie mijn paarden doodgraag, maar denk soms dat het ´makkelijker´ is om ze weg te doen... ik WIL dit niet, maar het zou wel eens de enige oplossing kunnen zijn

Ik voel me hierdoor nog slechter en merk dat ik het steeds moeilijker en moeilijker vind

Mijn draver is geadopteerd en zou dan dus terug naar het asiel moeten, vooral dat zit me enorm tegen

Niemand kan me helpen een keuze te maken, maar ik wil wel mijn verhaal kwijt/erover kunnen praten met iemand :/
Met mijn man is dat moeilijk want hij heeft niets met paarden, dus vandaar mijn verhaal hier...
Hopelijk staan jullie er wel voor over om erover te praten