Rocamor schreef:Wow, wat is Reve aan het uitzwaren zeg!
Ik vind het er vriendelijk en netjes uitzien. Je zou voor de gein nog een foto erbij kunnen doen van je eerste proefje vorig jaar, ter vergelijk hoe ze verder gegroeid is.
[RIJ-ITP] Zo gaat je veulen op wedstrijd... Rêve d'or haar debut!
Dit is de wedstrijd. Ik moet wel zeggen dat ze in zomervacht altijd veel mooier toont. Minder propje… 
Polly schreef:Wat een fijne plaatjes..!
Eerste wat ik me daarna afvraag: ben jij zo klein of is je paard zo groot?
Superfijn beeld zo!
Eh das een moeilijke.
iemand die haar op wedstrijd gezien heeft zei dat de foto’s en filmpjes haar geen eer aan doen kwa hoeveel massa en kracht ze heeft als je haar irl ziet…
Rêve is uitgegroeid tot 1,58/1,60. Ik ben klein en zij is best veel paard voor niet heel groot te zijn.
Ik zal straks even een foto toevoegen waar mijn moeder die 1,64m is er op zit. 
Elisa2 schreef:Mee eens, lekker voorwaarts neerwaarts en hand naar voren.
En wat een leuk propje is dat geworden.
zou haar iets meer opwaarts willen Ivm verzameling die er bij ons al snel aan komt maar haar bouw maakt dat iets moeizamer. Waar Sam snel te hoog kroop wil Rêve juist liever horizontaal.
maar ze kán het wel. Als ik haar nu een paar weken in training heb is het een heel ander dier. Ze leert nl bizar snel.
dat is ook deels de reden dat ik zo laks geweest ben met haar. Als je haar zes maanden weg zet pak je haar op waar je gestopt bent.
DuoPenotti schreef:Jammer dat Sam niet meer in de ring komt, maar wat fijn dat hij lekker de tijd krijgt om te herstellen.
Wat een enorm fijne plaatjes weer!
Ondanks jou beperkingen zie ik jou als 1 van de fijnere ruiters op bokt.
Paard in de waarde laten, geen getrek. En lekker samen kijken hoe het gaat.
Mogen er genoeg een voorbeeld aan nemen.
En dat ze nog niet verder is, daar heeft niemand last van, paard zelf ook niet.
Al vind ik het er al wel ver uitzien. Super netjes.
Ah, hij heeft alles gegeven. Hij was klaar voor niveau 4.. (subtop bij jullie denk ik) en had hij fit gebleven zou ik hem nog 1 keer niveau 4 gestart hebben maar het is wat het is. Hij heeft me zoveel gegeven… 
En inderdaad… zij heeft er geen last van en over een jaar weet niemand het nog.
Sam was 10 toen ik echt met hem ging trainen dus…
Dankjewel voor de lieve woorden. 
estja schreef:Niet zo veel verstand ervan maar ik vind het ook een fijn beeld. Het komt heel ontspannen op mij over, niet zo in-de-krul-getrokken.
Dankjewel. Trekken werkt met dit paard sowieso niet. Ze weet dat ze sterker is en ze weet dat ze je er af krijgt. Dus alles wat je van haar wil moet je verdienen. 
Art_Ificious schreef:Ik vind het juist een fijn beeld.
Zelf rij ik mijn paard ook met soms weinig contact of losse teugel. Zelfs boven een sprong geef ik hem losse teugel, met het idee van balans zoeken ze maar zelf en niet in de teugels
Spoedig herstel voor Sam
Ja hier ook. Ik heb wat dingen van de Wester ruiters gejat en leid zo mijn paarden op. Gewoon licht op alle hulpen.