Hier werd de 1e bezichtiging besproken, vind het leuk om de 2e ook te bespreken.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Om te beginnen vind ik deze 847 Arezzo x No limit echt geweldig springen. Zou iets meer afdruk mogen hebben vanuit het voorbeen maar opent zo gruwelijk achter. Verder geen bijzonder dier, groot hoofd, beetje weke rug en draven kan ie nietMaar toch erg ruig springen.
Earth schreef:Oh dit was het blijkbaar alweer, jammer
140 La Costa ES X Stakkato. Leuk dier wel, iets overbouwd nog. Hij heeft er zin inGaat steeds knetterhard over het rechte stuk
Maar ook iets te hard het lijntje in waardoor hij zich niet zo goed laat zien. Makkelijk springen wel, maar mis wat voorbeentechniek.
Dees90 schreef:Daar zit ik net naar te kijken - wat moest dat voorstellen? Heel slecht.
Earth schreef:Dees90 schreef:Daar zit ik net naar te kijken - wat moest dat voorstellen? Heel slecht.
Ja ze hadden ook tijd te kort blijkbaar. Zonde, was een commercieel rondje van Onori. Ken trouwens dat hele merk niet maar wordt genoemd als 'een van de grootste in hippische rijkleding'. Ik denk dat dat eerder een doel is maar goed