De inschrijvingen voor de Eper Paarden4daagse 2023 openen 2 januari om 6.00 uur! Oud deelnemers hebben vannacht een mail ontvangen met inschrijfcode

De Eper Paardenvierdaagse wordt jaarlijks georganiseerd. Deze keer is de vierdaagse van 6 tot en met 9 juni 2023. Vanuit alle delen van Nederland komen enthousiaste deelnemers naar Epe om vier dagen lang 'aangespannen' of 'onder het zadel' te genieten van de prachtige omgeving.
We rijden 4 dagen routes met een lengte van zo’n 20 kilometer door bossen, langs weides en over heidevelden. Iedereen kan rijden in zijn eigen tempo en onderweg is het altijd gezellig. Doordat zelfs particulieren hun bosgebieden openstellen voor dit evenement en nauw wordt overlegd met de boswachterij, kunnen de deelnemers op plaatsen komen die anders uitdrukkelijk verboden zijn voor ruiters en menners.
Laten we hier weer gezellig kletsen over de vierdaagse, onze voorbereidingen en trainingen. Dit jaar ben ik weer betrokken bij de organisatie en rij nu sinds 2016 mee. Ik ben benieuwd wie er dit jaar weer wil gaan inschrijven!
Ik heb afgelopen jaar met Winnie en Palm meegedaan