Een ervaring met een eigenaar, blij dat ik niet meer daar verzorg. Heb nu een top plekje. Geweldig paard, lieve eigenaar, leuke andere bijrijder en leuke stal.
2 jaar lang 3 a 4 dagen per week door weer en wind naar het weiland gekomen. Elke keer het land uitmesten, hooi/brok voeren. Ook in de stromende regen. Regenachtige week dan had de eigenaar geen zin om zelf ook te mesten, dus dan lag er van meerdere dagen voor mij. Dat loopt vrij snel op met 2 paarden en 2 pony's.
Vaak voer of andere dingen met m'n auto gehaald, omdat de eigenaar geen auto had.
Ik reed de 2 paarden en vaak nog wat longeren met de pony's.
Na 2 jaar had ik een geplande operatie, netjes aangegeven dat ik een tijdje (6 weken)niet naar de paarden kon komen.
Operatie ging niet zo lekker, op de ic gelegen. Terwijl ik in het ziekenhuis lag nog een exceem deken voor 1 van de paarden besteld en bij eigenaar laten bezorgen. De eigenaar had er geen geld voor, paard wel veel last had ze geappt
Geen bedankje voor de deken of appje hoe het gegaan was met de operatie.
Na 3 weken er niet te zijn geweest (door de operatie) kreeg ik het appje dat ze mijn bijdragen ging verhogen. 3x zoveel, mocht dan nog maar 2 dagen komen en maar één van de 2 rijden.
Toen ik aangaf dat ik dat wel een grote verhoging vond, zeker omdat ik minder zou mogen, maar het wel prima vond om een midden weg te vinden. Werd ze onwijs boos en moest ik die zelfde dag nog m'n sleutel van het land terug geven.
Werd er van beschuldigd nooit wat voor haar te willen doen, ondankbaar te zijn, niks om de paarden te geven en er te weinig te zijn.
M'n broer heeft mij toen gebracht naar stal. Alleen gaan durfde ik niet doordat ze zo kwaad was. Al m'n spullen daar opgehaald en sleutel terug gegeven. Helaas de paarden ook nooit meer gezien

Nu ik er op terug kijk had ik daar al veel eerder moeten stoppen met verzorgen.
Gelukkig na m'n hersteltijd van de operatie een heel leuk ander verzorg paard gevonden, waar ik al weer meer dan 6 jaar heel blij mee ben.
Nu op stal ook vriendinnen, veel gezelliger dan een prive stukje grond.