De afgelopen maanden waren we aan het trainen voor ons L1 debuut en die hebben we inmiddels thuis gehad. De eerste winstpunt is binnen en we gaan dit binnenkort ook op vreemd terrein doen, dat gaat onze eerste buiten-start worden. Ik heb niet zoveel zin meer om elk weekend op pad te gaan, dat heb ik vroeger genoeg gedaan, dus we doen veel thuis en zo af en toe gaan we eens ergens anders naartoe.
Flo is een paard dat heel fijn over de benen loopt, gevoelig is in reactie, heel veel wil om te werken heeft. We hebben wel veel werk gehad om hem weer fijn recht te kunnen richten (logisch na meer dan 10 jaar weidepaard te zijn geweest) en aan beide kanten even soepel te maken. Dat is al enorm verbeterd, maar daar zijn we nog steeds wel wat mee bezig. Hij ziet regelmatig een osteopaat en die is ook trots op de verbeteringen. Daarnaast hebben we om de week heel fijn les van een ervaren instructeur waar ik erg blij mee ben en waar we veel van leren. Ik ben ook met mezelf aan het werk omdat ik mezelf te zwaar vond voor Flo en inmiddels 16 kg afgevallen, maar nog steeds bezig daarmee.
Dit waren onze afgelopen 2 maanden