Om maar meteen met de neus het huis in te vallen... (Of hoe je dat ook zegt)
Een dikke 3 maanden geleden heb ik mijn pony Daantje moeten laten inslapen na 3 maanden van onverklaarbare kreupelheden.
Veel mensen kennen mij en Daantje wel van afgelopen jaren.

Even een foto erbij gezet zodat jullie kunnen zien wie Daantje en ik waren.
Daantje was letterlijk mijn lust en leven op het gebied van paarden hebben. Doordat ik hem heb moeten laten gaan is het voor mij allemaal veranderd...
Paarden hebben tegenwoordig is meer als moeten dan willen. Het plezier zit er niet meer in....
Ik ben al 10.5 jaar in het bezit van mijn D pony en Paint merrie jaarling. Die gaan ook zeker niet weg. Daar ligt ook het probleem niet.
Nu heb ik samen met een goede vriend nog 3 mini's lopen en een veulen van dit jaar.
Met een merrietje heb ik een hele goeie klik. Zij is een jaarling merrie met een heel lief karakter.
Maar waar het nou op neer komt.... Ik heb dus samen met die vriend 6 pony's lopen waar ik met 2 stuks helemaal niet veel heb.
Het kost allemaal klauwen vol met geld, want de dierenarts kosten van Daantje waren dit jaar ook niet licht met een dikke 3000 euro aan veearts kosten...
Ik weet momenteel echt gewoon niet meer wat ik moet... Ik mis Daantje voor het leven.... En dat wat ik met hem had... Heb ik met geen enkele mini. Die pony is ook onvervangbaar...
Ik mis gewoon een deel van mijzelf... Ik mis Daantje... En ik weet gewoon niet.... Hoe ik hier mee om moet gaan. Voor mijn eigen gevoel de hele miniclub wegdoen. En in de loop der tijd hopelijk een nieuwe maatje voor het leven te vinden....
Normaal heb ik voor alles een antwoord en een oplossing.... Maar dit.... Ik loop iedere dag opnieuw met de kop tegen de lamp dat ik niet meer weet wat ik moet....
Rechtuit gezegd.... Gelukkig ben ik momenteel echt niet.. en het gaat gewoon zo niet langer....
Dat ik Daantje ging missen is een zekere feit... Maar dat het zoveel impact op mij had.... Nee dat had ik niet verwacht....
Is wil Daantje terug.. maar je weet gewoon dat het niet gaat en dat doet pijn