Wie had dat gedacht, ik, als spring- en eventingruiter, die ineens dressuurruiter wordt
Maar ja, dat krijg je als je een superfijn dressuurpaard blijkt te hebben gefokt! Al kan ze ook echt goed springen en crossen, maar dat staat nu op een wat lager pitje. Zeven jaar geleden werd ze bij ons geboren uit ons allereerste paard en ze was gelijk alles wat we ons konden wensen, lief, knap, zwart en merrie! Juna (Firestone x Ixion XX) heeft het eerste deel van haar leven lekker in de opfok gelopen, toen ze 3,5 was zijn we haar heel rustig in gaan rijden. En nu, 3,5 jaar later, hoeven we nog maar 1 puntje en dan mogen we alweer Z2 starten
Het is zo onwijs leuk om dit samen te doen, ik heb dit dressuurniveau nog nooit eerder gereden en Juna natuurlijk ook niet. Sinds twee jaar hebben we de paarden aan huis staan, fantastisch om het hele management in eigen handen te hebben. Al onze paarden staan 24/7 buiten in een geweldige kudde van zes. Ik rijd Juna 4 a 5 keer per week een half uurtje tot 40 minuten, meer wil ik niet qua belasting, ze is nog zo jong. Maar ze pakt alles zo onwijs makkelijk op dat we de klasses doorvliegen, het is zo genieten met dit onwijs fijne paard! Laatst op wedstrijd zijn er wat foto's gemaakt, geeft een beetje een beeld!Eerst nog wat foto's van de training thuis

Van de wedstrijd

En van onze heerlijke kudde thuis

Oh en bewijs, springen kan ze ook!

) dat ze buiten worden gehouden!