Op dit moment ben ik zoekende naar een paard, het liefst een brave want ik ben er inmiddels alweer een poosje uit.
Maar nu is het zo dat ik een dochter van bijna 12 jaar heb en die is nu te groot aan het worden voor haar pony. Wij hebben hier aan huis 2 ponys voor haar, een gepensioneerde shet en een pony waar ze mee rijdt. Eigenlijk heerlijk mee om hobbelt want is een veel te groot uitgevallen shet

Mijn dochter heeft de wens om te springen /crossen. Dus het liefst wil ze een D E pony die daar geschikt voor is.
Maar ik ben ook wel weer toe aan het rijden en wil dus graag een paard. En voor nu is en een paard en een pony niet haalbaar. Komen dan ook op pension want hier thuis te klein voor meer.
Wij hebben ook besproken om samen een paard te gaan delen. Maar zij houdt van springen en pit en ik het liefst een hele makke

En daarbij vind ik een paard voor haar om mee te springen/crossen toch al snel te groot . Met een pony goed over de hindernissen komen en in de macht houden is al knap vind ik, laat staan een paard van min 1.65.
Mijn dochter is niet groot , gewoon gemiddeld 1.50 ongeveer.
Ik zelf heb wel echt een paard nodig want heb geen maatje 38 meer en ben 1.72.
Ik kom er dus niet helemaal uit
Aan de ene kant denk ik tsja lekker verwend ze moet blij zijn dat ik een paard wil delen en ze heeft ook nog pony’s thuis. En rijd les bij de club
Aan de andere kant denk ik ze is maar 1 x jong en de pony tijd kun je maar 1 x meemaken.
Zal ik dan mijn eigen nog weer opzij zetten zodat ik haar droom kan waarmaken?
Maar ik heb lang gewacht op het moment zelf weer te gaan rijden en ik heb het ook nodig voor lichaam en geest...........
Lang verhaal en bedankt voor het lezen