Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CalipsoLover schreef:Oei, ik verschiet hier een beetje van. Als een eigenaar een paard verkoopt dat jij gratis opleidt en dan verkoopt zou je op sen minst toch een percentage krijgen van het bedrag waaraan dat paard verkocht is. Zo gaat het hier toch vaak met de meiden van mijn leeftijd die jonge paarden rijden. Of je wordt betaalt per maand, of je krijgt een procent bij verkoop.
Hutcherson schreef:Wat doe je qua studie of werk dan dat je ook nog 5x per week gratis dit kunt doen?
Als dit zoveel tijd vergt en niet vrijblijvend is en vooral veel voordeel voor de eigenaar oplevert is dat echt geen nette zaak. Je hebt denk ik helemaal geen contract daar ofwel? Ook geen vrijwilligerscontract?
MH508 schreef:Hutcherson schreef:Wat doe je qua studie of werk dan dat je ook nog 5x per week gratis dit kunt doen?
Als dit zoveel tijd vergt en niet vrijblijvend is en vooral veel voordeel voor de eigenaar oplevert is dat echt geen nette zaak. Je hebt denk ik helemaal geen contract daar ofwel? Ook geen vrijwilligerscontract?
Ik werk fulltime en rij vaak in de avonden. Ik heb inderdaad geen contract, het is in de jaren zo gegroeid.