Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Joman schreef:Wat open jij toch een reeks aan bijzondere topics. Eerst heeft de nieuwe pony een trailerlaad-gebrek en nu weer een stalgebrek. Wat doet die informatie in dit topic? Is toch niet relevant voor jullie te verkopen pony?
Verder: gewoon eerlijk zijn. Je opent topics vol over de verkopers van jullie nieuwe pony en wat ze wel niet verzwegen hebben en hoe jij daarvan baalt. Nu vraag je jezelf af hoe eerlijk je moet zijn over een door jullie te verkopen pony. Dat is toch wel een beetje vreemd, vind je niet?
MairiMacBran schreef:Joman schreef:Wat open jij toch een reeks aan bijzondere topics. Eerst heeft de nieuwe pony een trailerlaad-gebrek en nu weer een stalgebrek. Wat doet die informatie in dit topic? Is toch niet relevant voor jullie te verkopen pony?
Verder: gewoon eerlijk zijn. Je opent topics vol over de verkopers van jullie nieuwe pony en wat ze wel niet verzwegen hebben en hoe jij daarvan baalt. Nu vraag je jezelf af hoe eerlijk je moet zijn over een door jullie te verkopen pony. Dat is toch wel een beetje vreemd, vind je niet?
1 topic heb ik geopend. En wat lief dat je het vraagt, trailerladen gaat een heel stuk beter!
Verder ben je nog steeds even vriendelijk en aardig zo te zien.
MairiMacBran schreef:Hij is heel dominant naar zijn maatje, een shet. Bijvoeren op de wei kan alleen als ik ze apart zet want hij jaagt hem de hele wei door, hoeveel voerplekken ik ook maak. Bij onze nieuwe pony waagt hij dat niet overigens. Voernijd op stal.
Dierenarts is een drama. De tandarts is laatst geweest en is 45 minuten bezig geweest om hem te verdoven. Dat lukte uiteindelijk alleen met pasta. Tandarts is ook dierenarts en staat heel goed bekend, ze was ook ontzettend geduldig en had een assistent meegenomen omdat ik van te voren al gemeld had dat hij lastig kon doen. Volgens haar was het geen kwestie van angst.
Rijtechnisch is hij over het algemeen braaf, maar kan van het een op het andere moment enorm “schrikken” en dan een sprint trekken, hij ziet regelmatig kabouters en daar krijg je hem dan nauwelijks langs. Op vreemd terrein kijkt hij echter nergens van op en hij is zo verkeersmak als maar kan. Vanwege zijn maat kunnen er echter niet al te grote ruiters op, dus zit je ook weer met gebrek aan ervaring meestal.
Maflinger_S schreef:Dit klinkt voor mij vooral als een geschikte kinderpony waarvan het voer- en stalmanagement (en een stuk van de opvoeding) door een volwassene met voldoende paardenkennis moet worden uitgevoerd. Dat lijkt me niet onoverkomelijk.
Maflinger_S schreef:Dit klinkt voor mij vooral als een geschikte kinderpony waarvan het voer- en stalmanagement (en een stuk van de opvoeding) door een volwassene met voldoende paardenkennis moet worden uitgevoerd. Dat lijkt me niet onoverkomelijk.
Joman schreef:MairiMacBran schreef:Wat open jij toch een reeks aan bijzondere topics. Eerst heeft de nieuwe pony een trailerlaad-gebrek en nu weer een stalgebrek. Wat doet die informatie in dit topic? Is toch niet relevant voor jullie te verkopen pony?
1 topic heb ik geopend. En wat lief dat je het vraagt, trailerladen gaat een heel stuk beter!
Verder ben je nog steeds even vriendelijk en aardig zo te zien.
Ik zit hier niet om vriendelijk te zijn, en heel eerlijk interesseert het me niet hoe het trailerladen gaat![]()
Ik verbaas me wel over de inhoud van je bericht icm je commentaar op de verkopers van jullie nieuwe pony.
Als je je pony via bokt wil verkopen, hoef je je iig geen zorgen meer te maken over al dan niet eerlijk zijn. Je bent duidelijk zat.
Stef_Diva schreef:Goh als ik de “problemen” lees denk ik; waar hebben we het over? Dit zijn toch gewoon hele algemene paardenzaken die nu eenmaal voorkomen bij het houden van een pony? In een kudde willen voeren is altijd opletten hoe er onderling op gereageerd wordt en daarop in te spelen, en zijn gedrag bij de veearts is ook niet onoverkomelijk. Ik denk dat het goed is dat de pony bij “paardenmensen” terecht komt. En daar ben je zelf bij om daar doorheen te prikken.