Minder dan 5 jaar geleden stuurde ik nog rond op de manegepaardjes, en mijn grote Penny droom was altijd om een keer Z te mogen rijden.
En nu is die uitgekomen!
Ik kan niet in woorden omvatten hoe trots ik ben op mijn lieve Horonae en dankbaar dat ze mij zo braaf rond wil dragen.
Als ik een lijst moet gaan maken van alles wat nog beter kan, wordt dit een erg lang topic dus dat laat ik achterwege. We hebben wekelijks les en proberen steeds meer te verbeteren.

Eerst even fancy binnenkomen.

Leuk verhaaltje over de travers: drie weken geleden konden wij amper een fatsoenlijke travers rijden. Stap ik op een willekeurige dag op, kan ze het ineens vrijwel perfect. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Appuyement

De voorbeentjes kunnen ook mooi kruisen.

Turbo modus aan = oortjes geconcentreerd

En natuurlijk netjes afgroeten.

Naast dressuur vliegen we ook graag over een hindernisje!

En knallen we van tijd tot tijd over een cross parcours.

Maar bovenal heb ik een paard met een gouden hart. Een echte allemansvriend die alleen maar liefde te geven heeft. Of het nou kleine kinderen zijn of bange ruiters, iedereen kan lachend een rondje op Roné rondsturen, en dat is misschien wel haar mooiste eigenschap.
Ik mag me echt gelukkig prijzen om zo'n eerlijk, lief dier de mijne te mogen noemen.

Toevallig zag ik laatst een mooie slipjas in de winkel hangen, dus dat is nu ons volgende doel.