Door wat veranderingen op privé en paarden vlak wil ik mijn pony te koop aanbieden. Ik heb een beetje rond gekeken op de reguliere verkoopsites maar bij bijna elke vergelijkbare pony staat "prijs in overleg". Het is al even geleden dat ik een paard/pony te koop heb aangeboden dus ik vind het heel lastig inschatten wat ik voor de pony kan vragen.
Even een paspoortje:
- Connemara
- Merrie
- 10 jaar oud
- D pony (1,42)
- M2 dressuur bij de paarden
- B springen
- B SGW
- Beleerd voor de wagen door professional (heeft twee indoors gelopen, maar is nog wat groen)
- Verkeersmak
- Bomproof, iedereen rijdt er zo op weg. Zet nooit een pas verkeerd.
- Heeft een mooie afstamming ( Corral Ross) en heeft ooit al een veulentje gehad.
Vorig jaar mei zowel klinisch als röntgenologisch goedgekeurd
Pony loopt in de dressuur elke proef netjes winstpunten. Is het M1 uitgegaan met 200+ punten, maar het is geen spectaculaire beweger.
De winstpunten in het springen & dressuur zijn nog bij de vorige eigenaar gehaald met een pony ruiter, maar daarna wel bijgehouden. Pony loopt regelmatig spring/cross trainingen op L niveau, daarnaast gaan we nog regelmatig op concours.
Er zit op alle drie de disciplines nog wat rek in. Ik was van plan om haar eerst naar het Z1 te rijden voordat ik haar zou verkopen, maar helaas zijn de omstandigheden veranderd.
Het is echt een schat van een dier. Kinderen kunnen er alles mee. Het is echt opstappen wegrijden.
Ik heb nog niet de kans gehad om goede foto's te maken, maar voor de beeldvorming even een foto toegevoegd.

Zoals het onderwerp al zegt: Wat is nou een redelijke vraagprijs voor een pony als deze?