Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
troi schreef:Poe als hij zo op de centen zit dat hij met royaal loon zelfs de voetbalclub te duur vind gaat een eigen paard een martelgang voor hem worden vrees ik![]()
Paarden zijn knetterduur, stalgeld, dierenarts, uitjes/ wedstrijden. Je zit zo op flinke bedragen.
Als hij dit niet bij jou kan laten wordt elke uitgave een vervelende discussie en daar zou ik gek van worden. Dus ofwel de vent houden ofwel het paard maar beide lijkt me erg lastig
Lukasje schreef:Tjsa, dat is een lastige ... Moest je nou iets kiezen wat je 2x per week zou doen maar in een paard kruipt zo veel tijd.... Dat hij zelf niets om handen heeft en het vooruitzicht dat jij elke avond bij je paard bent maakt hem allicht zo reageren.
Zou je hem bij het paard kunnen betrekken? Zou hij bv willen leren mennen of zelf rijden?
MarliesV schreef:Vind het wel bijzonder dat mensen zeggen, gewoon voor gaan. Met of zonder vriend enz.
Relatie is geven en nemen. Eerst dit goed uitpraten voordat je een paard koopt.
Denk wel dat je samen meer te bespreken hebt dan dit.
Want geen eigen identiteit in je relatie en geen eigen vrije tijd die je invult klinkt niet heel gezond.
Mocht je een kindje krijgen dan is dat bijna nog belangrijker. Alles samen is prima maar je bent naast mamma /pappa en partner ook nog jezelf en je eigen ik.
tita schreef:Hij wil niet bij vereniging omdat dat geld kost?
Simpel voetbal.....waar praten we dan over 200-300 nou vooruit dure club 500€ PER JAAR.
Jullie hebben geen kids en enige wat ik lees is..... ZIJN GIERIGHEID.
Je relatie kan nog zo harmonieus zijn.... maar ik voorspel jij gaat gezeik krijgen.
Ik zou voor mezelf kiezen want behalve dat jouw pareltje gierig is, is ie ook egoïstisch.
Ps
Half uur fietsen is best ver, dan ben je 1 uur tijd kwijt per dag en je paard moet je nog doen.
Zoek dichterbij of neem een auto
LiselotZorro schreef:tita schreef:Hij wil niet bij vereniging omdat dat geld kost?
Simpel voetbal.....waar praten we dan over 200-300 nou vooruit dure club 500€ PER JAAR.
Jullie hebben geen kids en enige wat ik lees is..... ZIJN GIERIGHEID.
Je relatie kan nog zo harmonieus zijn.... maar ik voorspel jij gaat gezeik krijgen.
Ik zou voor mezelf kiezen want behalve dat jouw pareltje gierig is, is ie ook egoïstisch.
Ps
Half uur fietsen is best ver, dan ben je 1 uur tijd kwijt per dag en je paard moet je nog doen.
Zoek dichterbij of neem een auto
Zo denk ik er ook over. Wat is er nou onaantrekkelijker dan een man zonder hobby's? Klaarblijkelijk een gierige man zonder hobby's.
Koop dat paard en zet je vriend buiten.