Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nessinator schreef:Ik rij met mijn 1.66 ook graag nog op pony's. Mijn 'paard' is 1.55 en dat is voor mij een perfecte maat. Talentenplan, betekent dat internationale ambities? Dan zal je namelijk op zoek moeten naar een D-pony, de E-maat is internationaal gewoon paard.
Ik snap sowieso dat hele 'ik ben volwassen dus moet ik een paard' nooit zo. Ik rij dan wel B, maar ik heb nooit gemerkt dat ik benadeeld word op het uitbrengen van een pony (ik start ook nog met een D). Zelfs met mijn C-pony had ik gewoon winstpunten tussen de paarden, hoewel mensen (niet de jury) zich toen wel afvroegen waarom ik niet bij de pony's startte (nou ja, ik was 23).
MairiMacBran schreef:Nee hoor, vooralsnog geen internationale ambities. Het is ook niet het htc maar een talentenplan opgezet door haar instructrice ( wel een vrij bekende in de sport, althans hier)en een klein team daarachter. Gewoon leuk en gezellig met een groepje meiden die ook ambitieus bezig zijn en graag extra begeleiding krijgen, maar ook echt serieus aan het werk moeten. Pony of paard maakt niet uit.
We gaan op zoek naar een E. Ik denk dat ze daar meer mee kan uiteindelijk.
cobiie schreef:Met een e pony kan ze na haar 18de ook prima tussen de paarden gaan rijden.