Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gillbo schreef:Bente12 schreef:[quote="eilleen333"
Licht er aan. Ik ‘moet’ de ruiters soms wel aanraken om iets duidelijk te maken.
[/quote
Dat is waar
Dus of niet aanraken of geen les, heel simpel.
Het is niet persee noodzakelijk als in levensbedreigend.
ruitje schreef:crow schreef:Paardrijden op zich niet. Groepslessen vallen onder samenkomsten en zijn dus verboden. Prive lessen mochten al wel en mogen nog steeds als je de 1 1/2 meter in acht kunt nemen.
Volgens de richtlijnen van FNRS niet.
@TS: even afwachten. FNRS en KNHS komen vast snel met nieuwe richtlijnen
Citaat:Volgens de richtlijnen van FNRS niet.
@TS: even afwachten. FNRS en KNHS komen vast snel met nieuwe richtlijnen
Citaat:Er zijn veel pensionstallingen die niet aangesloten zijn bij de FNRS waar gewoon les gegeven en genomen mag worden op basis van privé les. Niet altijd een voordeel om bij een organisatie aangesloten te zijn, zie je maar weer.
furious schreef:Zie al die kinderen tot 12 jaar op van die losgeslagen manege paarden zitten. Hallo ongelukken
Shadow0 schreef:Dit is het moment voor de FNRS, ik hoop dat ze goed gebruik maken van de mogelijkheden.
(Maar ik vind het in praktisch opzicht nog niet zo makkelijk. Want de meeste ruiters rijden bijna de hele tijd alleen, zeker, maar bij het opstappen en nasingelen is heel vaak toch de instructeur nodig, en dat is wel binnen die anderhalve meter. Ik weet eigenlijk niet hoe instructeurs van kinderlessen daarover denken? Is dat makkelijk verantwoord anders te doen?)