Ik post niet zo vaak, maar ben nog altijd een trouwe lezer

Afgelopen november zijn Action en ik naar Amerika verhuisd (vanwege de liefde natuurlijk

In het verleden hebben we wedstrijden gereden maar toen na een tijdje bleek dat hij daar zo veel stress van kreeg (en dit totaal niet liet zien, hij is een echte binnenvetter) heb ik besloten daarmee te stoppen. Hij kreeg door de stress onder andere veel last van maagzweren en darmproblemen. Gelukkig knapte hij na een (hele lange) tijd weer op en hebben we in NL nog een aantal jaartjes lekker thuis doorgereden. Toen stond de grote verhuizing voor de deur, en je kan je voorstellen dat ik daar als een berg tegenop zag. Als iets stressvol is dan is het wel vliegen, na uitgebreid met mijn dierenarts overlegd te hebben kwamen we tot een goed plan. Daarnaast zei hij 100% achter mijn beslissing te staan om Action mee te nemen naar Amerika, die reis zou hij met ons plan goed doorkomen.
En dat is gebeurd

Nu tijd voor een kijkje in ons leven hier! We wonen vlak aan de kust en in een bosrijk gebied in North Carolina, een waar paradijsje voor Action. We hebben de luxe in NL ingeruild voor een heel gezellige en kleinschalige stal in de USA.
Oja, ook een paar foto's van een paar andere paardjes die ik hier rijd. Want uiteindelijk is dat ook waar ik mijn geld mee hoop te gaan verdienen hier.
Action is 3 dagen in quarantaine geweest in New York

Een van de eerste keren in de buitenbaan

Mijn scheerkunsten zijn normaliter een stukje beter.. Ik bespaar jullie het verhaal wat er allemaal mis ging

Relaxed galopje, ontspanning en plezier staat elk ritje op 1

We rijden ook veel met de barebackpad, vind ik ontzettend leuk en we kunnen gewoon volwaardige trainingen hiermee doen

Het eerste buitenritje is ook gemaakt

In die paar maanden tijd zijn er ook 2 puppies en een poes aan de familie toegevoegd

Altijd extra lief voor kinderen

En met zijn beste vriendje Miller!

Dit is Daisy, een 5 jarige merrie, heel slim, erg sensibel en lief

Sfeerplaatje met Daisy

Tussen de oren van Ranger (4 jaar) door

Action staat voor het eerst in zijn leven 24/7 buiten.. Dat was vooral voor mij even wennen, mijn 'dressuurpaard' hoorde namelijk niet buiten te zijn als het donker was. Nou hij heeft er geen enkele moeite mee, alleen als het weer slecht is gaat hij lekker naar binnen. Met een mooie schuilplaats en 24/7 hooi heeft hij het prima buiten.

Elke dag besef ik hoe blij ik ben dat hij gezellig mee is gekomen

Ik hoop dat jullie een indruk hebben gekregen van hoe fijn het hier in North Carolina is! Als jullie het leuk vinden kan ik zeker wat regelmatiger foto's of updates plaatsen

Doei!