Nog meer leden van de Featherlight Academy op bokt?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Nelleke_

Nog meer leden van de Featherlight Academy op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-20 18:00

Zoals de titel al aangeeft, zijn er nog meer bokt-leden die lid zijn van de featherlight academy?

Ik wil hier een beetje een kletstopic van maken waar we ervaringen kunnen delen en vragen kunnen stellen. :)

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 18:20

Ja ikke *\o/*
Ben gelijk de 1e dag lid geworden :D

_Nelleke_

Re: Nog meer leden van de Featherlight Academy op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-20 18:24

Jaa! Wat leuk. Ik zat echt te wachten tot het af zou zijn, toen wel even getwijfeld want ik vond het toch wel een beetje prijzig maar uiteindelijk de laatste dag van de early-birds alsnog lid geworden. :D

Vind het tot nu toe qua content wel echt z'n geld waard. :)

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 18:28

Ja ik! Oh wat leuk een bokt topic :D vond het stiekem al jammer dat ik niet iemand had om de content mee te discussiëren. Ik volg! :D

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 19:17

Ik ben ook lid geworden (ook in de laatste early bird dagen)! Moet alleen nog even tijd vrij maken om de filmpjes ook te kijken (heb nu Hera 1 en 2 gekeken en begonnen aan de core elements) en niet vergeten dat ik lid ben :+ anders vind ik het wel erg zonde van het geld, terwijl de content erg leerzaam is tot nu toe!

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 16:55

Herkenbaar Suliko. Ik moet ze ook echt even "inplannen". Vind de content ook super leerzaam. Ik wil ze uiteindelijk allemaal kijken maar volg nu Dennis vooral aangezien ik zelf een jong paard heb.

Ik snap trouwens nog steeds niet wat ze aan het einde van haar zweep heeft. Ze noemt het haar "flag" maar de stof ziet er vrij zwaar uit?

Rosje8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 17:38

Mag ik vragen wat jullie hebben betaald tijdens de early bird?
Want dat is er nu nog op de site en dat is 200 euro voor 1 jaar.

Flux schreef:
Herkenbaar Suliko. Ik moet ze ook echt even "inplannen". Vind de content ook super leerzaam. Ik wil ze uiteindelijk allemaal kijken maar volg nu Dennis vooral aangezien ik zelf een jong paard heb.

Ik snap trouwens nog steeds niet wat ze aan het einde van haar zweep heeft. Ze noemt het haar "flag" maar de stof ziet er vrij zwaar uit?

Dat is een horseman's flag
https://totalhorsemanship.co.uk/horseman's-flag

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 17:50

Eujs! Ik wist helemaal niet dat dit bestond.
Volg haar al een hele poos op Facebook, vriendin heeft haar paard daar ook zadelmak laten maken.
Iedereen is enthousiast dus?

michellevd12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 17:53

Jaaaaaa want haar werk is echt geweldig! Kan naar de filmpjes blijven kijken.

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 17:59

Rosje8 schreef:
Mag ik vragen wat jullie hebben betaald tijdens de early bird?
Want dat is er nu nog op de site en dat is 200 euro voor 1 jaar.

150 voor 1 jaar :)

Rosje8 schreef:

Zo, heb me suf gezocht maar jij vind hem zomaar, thanks! Ik heb dus net zo'n dier als Dennis. Nergens van onder de indruk. Zeker niet van mijn wapperende handjes. Lijkt me ideaal zo een vlag. Zal eens kijken of ik mijn eigen zweep in een horseman's flag kan omtoveren :P

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 18:20

Even een domme vraag misschien:
Stel ik betaal per maand, heb ik dan wel toegang tot alle content?
Is mooie gelegenheid om te kijken of het wat is.

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 18:21

Ja ik ook, vanaf de eerste dag, En ik hoop dat ik er heel veel aan ga hebben met mijn jonkie van bijna 4
Zij kan zo goed uitleggen wat ze doet en waarom.

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 18:27

keeyzie schreef:

volgens mij wel maar dan moet je even kijken op de site, daar staat het gewoon onderaan.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 18:32

keeyzie schreef:

Als je per maand betaald heb je gewoon hetzelfde soort lidmaatschap, behalve dat je niet in 1x betaald voor een jaar (wat goedkoper is). Per maand komen er nieuwe video's op, dus als je je maandabonnement afzegt dan staat er een maand later wel nieuwe content op waar je niet meer bij kan natuurlijk.

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 18:45

Ik ben ook lid, heb mijn zeer sensibele merrie getraind volgens haar methode en ben een weekend op cursus geweest daar. Had de merrie graag daarheen willen brengen maar de wachttijd was enorm lang, dus toen zelf maar aan de slag gegaan, wat uiteindelijk heel goed is gelopen. Ik merkte de laatste tijd echter dat mijn "fijne"gevoel weer af begon te zwakken. Nu met de filmpjes weer opnieuw aan het oppakken en merk direct weer verschil in de reactie van mijn paard. Ik wil mijn jonkie komend najaar ook op deze manier gaan beleren. Geeft zoveel meer rust en begrip.

fardoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 12:52

Ik ben meteen lid geworden toen het kon. Ik heb een jong paard en een ouder paard met vluchtgedrag. Ik keek al filmpjes van Warwick Schiller, Tristan Tucker en Yvet, maar door het paard met vluchtgedrag ben ik er serieus mee aan de slag gegaan. Het heeft me veel gebracht in positieve zin kan ik wel zeggen.
Leuk dat er een topic is

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 15:09

Leuk topic, ik ben ook lid inderdaad. De overkoepelende ideeën en methodes zijn vaak bij de meeste trainers hetzelfde, maar de kleine nuanceverschillen vind ik altijd heel interessant en die kan je mooi meepikken in de video's vind ik.
Ik denk wel dat veel over je hoofd gaat als je niet al een basis hebt in het grondwerk, omdat Yvet heel erg vanuit intuïtie en gevoel reageert en dus ook vanaf dat oogpunt uitlegt. Heb je al wel ervaring dan kijkt het lekker.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 16:15

Ik heb nog geen abo ivm dat financiën even elders nodig waren, maar wil ze ook graag gaan volgen. Hoewel ik inderdaad veel gelijkenissen zie met TRT, Warwick Schiller e.a.
Immers nooit uitgeleerd. :)

fardoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 19:13

Ik vind dat TRT en Yvet weinig overeenkomsten hebben. Juist omdat zij veel op gevoel en intuïtie doet inderdaad.
Wat ik mooi vind aan Warwick Schiller is dat hij door een gesprek met iemand die iets andere ideeën had , daar over na is gaan denken en het trainen van paarden nu op sommige punten anders aanpakt.

Het is waar wat je zegt Mooney, zeker als je al wat open trainingen hebt gezien, kijk je iets anders naar de video’s , maar desalniettemin blijft het interessant.
Ik ben vorig jaar geweest en omdat het paard van een vriendin meedeed kon ik de training ‘s middags ook zien en ook van de andere twee deelnemers. Ik heb haar heel veel gevraagd en met de antwoorden kon ik thuis al heel veel. Een maand later ben ik toevallig met een andere vriendin bij TRT geweest vandaar dat ik vind dat ze niet veel overeenkomsten hebben.

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 19:38

Ik ben ook lid geworden! Ik heb sinds kort een jong paard en we zijn nu ook erg bezig met basis grondwerk. We krijgen ook les, maar het is altijd nuttig om extra bij te leren!

lianne484

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 20:00

Ik zat al een tijdje in twijfel. Wie kan mij vertellen als de filmpjes in Engels of Nederlands zijn?

MiekeFS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 20:03

Ben ook sinds begin deze week lid. Betaal per maand en dat is ook per maand opzegbaar. Nadat het maandbedrag was afeschreven had ik 10 minuten later meteen toegang tot alles. Het is in het engels

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 16:52

Hoi! Ik ben benieuwd hoe het jullie tot nu toe bevalt?
Ik vind het jammer dat er geen online community is waar je eventueel vragen kunt stellen aan medeleden etc. Weten jullie toevallig of zoiets misschien op Facebook is? Er zijn geloof ik toch al veel leden over de wereld. :j

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 17:01

Mij bevalt het super alleen voor mij ook hetzelfde punt wat ik jammer vind. Mijn merrie sluit zich enorm af (is een robot als je haar in een roundpen of cirkel zet en je kan haar 3 weken aan 1 stuk laten lopen zonder dat ze enig teken geeft van communicatie zeg maar), geen paard so far wat ik gezien heb die daar ook zo mee is en voor mij dus erg moeilijk met haar een begin te maken. Mijn shet daar in tegen is heel erg gelijk aan dennis, met hem kan ik dus wel erg fijn oefenen en filmpjes terug kijken om te verbeteren :D

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 17:10

Voor zo'n paard zou ik even naar recente filmpjes van Warwick Schiller kijken, die heeft wat fijne dingen voor paarden die zich snel afsluiten.

Ik zou ook wel graag iets van community zien inderdaad