Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SVRL schreef:Ik zie het wel als pesten. Mijn dieren zien er goed uit, hebben continu hooi en ik hou de wei proper. Bemoei je niet met andermans zaken en blijf vooral met je flikken van mijn paarden. Ben er zeker van dat degene die nu klacht ingediend heeft, ook degene is die mijn paarden continu voert, waardoor mijn insuline resistente shet vaak hoefbevangen staat.
En nee, ik moedig dit soort meldingen nooit aan.
bigone schreef:SVRL schreef:Ik zie het wel als pesten. Mijn dieren zien er goed uit, hebben continu hooi en ik hou de wei proper. Bemoei je niet met andermans zaken en blijf vooral met je flikken van mijn paarden. Ben er zeker van dat degene die nu klacht ingediend heeft, ook degene is die mijn paarden continu voert, waardoor mijn insuline resistente shet vaak hoefbevangen staat.
En nee, ik moedig dit soort meldingen nooit aan.
Goh, zou je dan niet zelf eens een melding doen over dat voeren??
Je reageert wel heel erg overtrokken en jij zou zelf dus geen melding doen wanneer je vermoed dat er slecht voor dieren gezorgd zou worden in jouw ogen? Want als dat zo is dan ben je net zo verkeerd bezig.
xEline schreef:Dit is mijn werk geweest. Ik kreeg continue meldingen binnen van natte weilanden in de winter. We moeten kijken maar 9 van de 10 keer is er inderdaad gewoon een droge stal waar ze 's avonds in gaan en dus goed gekeurd. Deze meldingen komen vaak binnen van personen die geen verstand hebben van paarden. Leg je er dus vooral bij neer je bent absoluut niet de enige.
Adelaide71 schreef:Snap dat het vervelend voelt, beetje achterbaks of zo, maar denk dat het uit een goed hart komt en onwetendheid? Wel een vraagje: hebben jouw paarden nu geen droog stuk meer om op te staan, behalve de stal?
SVRL schreef:Ben er zeker van dat degene die nu klacht ingediend heeft, ook degene is die mijn paarden continu voert, waardoor mijn insuline resistente shet vaak hoefbevangen staat.