Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tirzasarah10 schreef:Al het gezeur wat ik op iedere pensionstal zie staat mij zo erg tegen dat ik niet anders meer wil. In het geval bij jou zou ik gewoon fors inkrimpen en kijken wat er aangepast zou kunnen op betrekking van werk aan ze. Ik weet niet hoe ze nu staan maar zpu het mogelijk zijn om ze zelf te laten kiezen binnrn of buiten? Grote hooi ruif dat je maar 1x in de zoveel tijd een baal er in moet zetten? Buiten alleen mest weg halen en binnen met de trekker eens in de zoveel tijd? Wie weet jeb je alles al zo makkelijk mogelijk maar een pensionstal zou ik ook heel goed over nadenken!!
Lindsey_99 schreef:tirzasarah10 schreef:Al het gezeur wat ik op iedere pensionstal zie staat mij zo erg tegen dat ik niet anders meer wil. In het geval bij jou zou ik gewoon fors inkrimpen en kijken wat er aangepast zou kunnen op betrekking van werk aan ze. Ik weet niet hoe ze nu staan maar zpu het mogelijk zijn om ze zelf te laten kiezen binnrn of buiten? Grote hooi ruif dat je maar 1x in de zoveel tijd een baal er in moet zetten? Buiten alleen mest weg halen en binnen met de trekker eens in de zoveel tijd? Wie weet jeb je alles al zo makkelijk mogelijk maar een pensionstal zou ik ook heel goed over nadenken!!
Ik heb ze niet aan huis maar helaas is dat niet mijn huis. Nog meer tijd kwijt dus...maar om de reden die tirza noemt voor mij nooit meer een pensionstal, tenzij in noodgeval.
Van twee heb ik er nu per ongeluk 4 staan en dat is inderdaad veel meer werk. Twee, een grote en kleintje is prima te doen, eens per dag is genoeg en kostte mij 20 minuten per dag aan ADL. Met meer pony's wordt het werk ook veel meer en blijft er inderdaad minder (soms te weinig) tijd over om te rijden.
Ik zou inkrimpen, de helicopterview erover gooien en kijken hoe het wat werk betreft makkelijker en simpeler kan.
Ik heb een PP gemaakt, dus geen gedoe met binnen-buitenzetten, beweging, of het weer. Regelen ze allemaal prima zelf.