Een bijzonder kerstpaard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Een bijzonder kerstpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 17:51

Vandaag hebben we gezellig even kerstfoto's gemaakt van mijn knappe vent. Ik ben nog druk bezig met uitzoeken en bewerken, maar de eerste 3 foto's wil ik toch wel graag even showen.

Hij keek totaal niet op van de strik met slingers. Bomproof dus, eten was belangrijker volgens mij. Rijden met het setje zat er vandaag niet in, de DA heeft afgelopen vrijdag een tandje getrokken dus het bit kan nog niet in. Dus dan maar zo :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Knap kijken kan hij zeker wel :)

xmarritw

Re: Een bijzonder kerstpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 17:53

Wat een leuk setje <3 {:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 17:57

xmarritw schreef:
Wat een leuk setje <3 {:)

Dat vond ik ook en moest het dan ook hebben :) Deze is van Harry's Horse. Vind dat rode maar zo standaard, dus vond dit zwarte wel echt heel gaaf.

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 18:02

Leuke foto's , vooral de 2e.

Maar ik kan er slecht tegen als een paard er met halve benen op staat . Ik vind dat altijd zo jammer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 18:08

anca schreef:
Leuke foto's , vooral de 2e.

Maar ik kan er slecht tegen als een paard er met halve benen op staat . Ik vind dat altijd zo jammer

Hhaha dankje!! Ja eten is heel belangrijk, zelfs als je op de fotomoet

Helaas konden we het eigenlijk niet anders doen, vrijweinig ruimte helaas. (zijn benen zijn ook niet zo heel mooi en schoon, dus heel erg is het niet ahahah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 20:08

Afbeelding

Nog eentje <3

Tenno7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 01:24

Looooooove cremello's! En die van jou is echt prachtig!. Hele mooie foto's

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 08:18

Tenno7 schreef:
Looooooove cremello's! En die van jou is echt prachtig!. Hele mooie foto's

Dankjewel!!!

Ik heb een tijd (voordat ik m'n eigen kocht, en kom er nog steeds hahaha) een cremello/perlino pre merrie mogen rijden. Was helemaal verliefd op het kleurtje en het ras en karakter en alles. En zei altijd ja als ik een paard koop moet het een paulien 2.0 zijn. Nah ja that happened hahaha

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 12:15

Super leuke foto's!

Had persoonlijk dan een halster of niks gebruikt. Ik vind dit echt niet mooi staan

Curlyknight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 16:58

Wauw, wat is hij gaaf. Even wit als de sneeuw <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 17:00

Curlyknight schreef:
Wauw, wat is hij gaaf. Even wit als de sneeuw <3

Hahaha ja wassen met paarse shampoo doet wonderen, alleen z'n beentjes schaam ik me voor hahaha misschien komt het door de cremello, maar misschien is het ook wel gewoon mega smerig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 22:14

Nou nog eentje dan :P

Afbeelding

De rest is van ons met [***], en deze delen wij niet op internet (ook niet op facebook etc.)

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 22:20

Mooie foto's :D Die strik heb ik ook gebruikt :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 22:24

ReadTheRulez schreef:
Mooie foto's :D Die strik heb ik ook gebruikt :o

Dankjeee :) jaa leuk is ie he. Hij ligt nog in m'n auto, moet hem nog even ergens in m'n kamer op hangen hahaha. Volgend jaar ga ik voor een echte kerstkrans, die ik wss van de zomer al ga maken :)

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 22:25

Ik heb ook al wat bedacht voor volgend jaar :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 13:57

ReadTheRulez schreef:
Ik heb ook al wat bedacht voor volgend jaar :')

Leeuk! Wat heb je bedacht? :)

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 15:43

Dan wil ik zelf een soort 'raam' maken, waar ze dan doorheen kijkt. Of met een hoepel die om de hals kan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 15:44

ReadTheRulez schreef:
Dan wil ik zelf een soort 'raam' maken, waar ze dan doorheen kijkt. Of met een hoepel die om de hals kan

OHHH leeeuk.

immanuela29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 21:43

Wat een leuk setje, maar nog wat een knap paard! <3 Echt om verliefd op te worden! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 08:27

immanuela29 schreef:
Wat een leuk setje, maar nog wat een knap paard! <3 Echt om verliefd op te worden! :j

Dankjewel <3

AppleSter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 22:19

Wat een leuk paard! En mooie kerstfoto’s ook! Wij hebben de merrie-versie van Corazon, een perlino van 8 jaar. Zo’n lichte kleur paard is leuk, maar schoonhouden (die van ons gaat altijd rollen in de modder :+) is wel een uitdaging.... :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 07:32

AppleSter schreef:
Wat een leuk paard! En mooie kerstfoto’s ook! Wij hebben de merrie-versie van [***], een perlino van 8 jaar. Zo’n lichte kleur paard is leuk, maar schoonhouden (die van ons gaat altijd rollen in de modder :+) is wel een uitdaging.... :D

Hahaha leeeuk. De vrouwelijke variant van [***] (en een echte pre) staat bij mij in de straat. Die heb ik mogen rijden, en mag nog steeds. Dus je raad al waar ik de liefde voor het kleurtje weg heb hahaha

AppleSter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 11:15

Haha! Jij wist dus goed waar je aan begon :D

Ik helemaal niet. Ik heb hiervoor nooit een schimmel of cremello/perlino gehad, want ik was nooit zo van die kleurtjes. Sinds ik dit paard op bokt (en daarna te koop) zag staan wel <3 en we zijn nog altijd superblij met haar.
Maar dat modder rollen hè... :roll:
Gelukkig wordt ze morgen geschoren en dan kan ze onder de halsdeken naar buiten *\o/*

Nu we heel rustig aan op zoek naar een 2e familiepaardje erbij roep ik heel hard tegen mijn meiden; GEEN schimmel/perlino/cremello!!!! (Ben benieuwd waar we uiteindelijk mee thuiskomen _O- )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 11:22

AppleSter schreef:
Haha! Jij wist dus goed waar je aan begon :D

Ik helemaal niet. Ik heb hiervoor nooit een schimmel of cremello/perlino gehad, want ik was nooit zo van die kleurtjes. Sinds ik dit paard op bokt (en daarna te koop) zag staan wel <3 en we zijn nog altijd superblij met haar.
Maar dat modder rollen hè... :roll:
Gelukkig wordt ze morgen geschoren en dan kan ze onder de halsdeken naar buiten *\o/*

Nu we heel rustig aan op zoek naar een 2e familiepaardje erbij roep ik heel hard tegen mijn meiden; GEEN schimmel/perlino/cremello!!!! (Ben benieuwd waar we uiteindelijk mee thuiskomen _O- )

Ik wou geen wit paard, liever bruin of zwart. Hahahaha maar was wel verliefd op het cremello kleurtje.

Gelukkig is die van mij vrij schoon op zichzelf en hij staat op zand. Dus heeeeel vies word ie niet.

BriPi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 11:23

Awww wat een leuke foto's! Echt een leuk setje en een mooi paard! Die flapoortjes... :')
Ik vind de derde foto echt grappig, maar die vijfde is mooi zeg! <3