Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik ben heel benieuwd!
) en ik ben nu ook bezig een jonkie door te rijden. Heb dr proefgereden toen ik dr kocht. Daarna kreeg ze even pauze omdat 2x verhuizen binnen korte tijd blijkbaar iets teveel was geweest. En in die periode vond ik gaten in het grondwerk. Dus daar eerst mee begonnen. En ben nu op het punt dat je er weer op zou kunnen stappen, ware het niet dat ik nu gewoon even geen energie ervoor heb.
Vroeger stapte ik ook overal op, en jong en fris werd er gewoon doorheen gereden. Maar ben nu toch wel wat voorzichtiger geworden. Heb het niet meer zo op rondspringende stuiterballen. Niet dat mijn jonkie nou zon rondspringende stuiterbal is, tis een Haf, maar toch..... Alles moet eerst netjes werken voor ik het waag erop te gaan. 
het is niet zozeer een vlog kanaal, hoewel ik zeker ook vlogachtige video's maak, maar vooral informatieve videos. Als je het leuk vindt, dan vind ik het tof als je een kijkje komt nemen 
. Ook start ik af en toe een dressuur wedstrijdje.Amable schreef:Ik ben 38 en heb ook een actief YouTube kanaalhet is niet zozeer een vlog kanaal, hoewel ik zeker ook vlogachtige video's maak, maar vooral informatieve videos. Als je het leuk vindt, dan vind ik het tof als je een kijkje komt nemen
http://www.youtube.com/AmablePaardenInzicht
) geworden, maar ik heb ook andere ambities.
Maar dagritten, bergtochten, rengalop op het strand en offroad door de bossen doe ik nog steeds even graag. Wel zet ik me niet meer op eender welk paard. En de mijne kan helaas niet meer alles.